Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

باشگاه بارسلونا علیه نائب رییس سابقش رسما شکایت کرد

© Barcelona FCباشگاه بارسلونا
باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای، به اتهامات امیلی روسود، نایب رئیس سابق این باشگاه، پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که رسما علیه امیلی روسو، نائب رئیس سابق بارسلونا به دلیل اتهامات دروغ به دادگاه شکایت کرد. شش عضو هیئت رئیسه باشگاه بارسلونا هفته گذشته به دلیل اختلاف با بارتامئو، رئیس باشگاه بارسلونا از سمتشان استعفا کردند. روسو یکی از مستعفیان بود که بعد از استعفا اتهام سرقت از صندوق و اختلاس را به باشگاه زد.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
سه مدیر دیگر بارسلونا در آستانۀ استعفا

در این بیانیه آمده است:«در رابطه با اتهامات بی اساسی که توسط آقای امیلی روسود، نایب رییس سابق باشگاه، در مصاحبه با چند رسانه مطرح شد، هیئت مدیره باشگاه هر اقدامی که بتوان آن را فساد توصیف کرد را رد می کند. در این رابطه، هیئت مدیره مایل است تاکید کند که در رابطه با این اتهامات، شرکت PriceWaterhouseCoopers که مسئولیت حسابرسی قراردادهای باشگاه با شرکت های مرتبط با شبکه های اجتماعی را دارد، تاکید کرده که کارش هنوز ادامه دارد و هنوز به نتیجه خاصی نرسیده است.»

روسود یکی از 6 عضو هیئت مدیره بارسلونا بود که در اعتراض به نحوه مدیریت جوزپ ماریا بارتومئو، چند روز قبل استعفا داد. او و انریکه تومباس، دیگر نایب رئیس باشگاه، به همراه سیلویو الیاس، ماریا تیکسیدور، جوزپ پونت و یوردی کلاسامیگلیا، مدیران باشگاه، به دلیل اختلاف با بارتومئو از پست‌شان در این باشگاه کناره گیری کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала