Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جانشین سوارز در بارسلونا معرفی شد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر کینگزلی کومان
کینگزلی کومان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
 مهاجم فرانسوی بایرن مونیخ در لیست خرید بارسلونا قرار گرفته است و آبی اناری‌ها قصد دارند برای نقل و انتقالات تابستانی سراغ خرید او بروند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «دیلی میل»، باشگاه بارسلونا که تمایل دارد یکبار دیگر نیمار را به نیوکمپ برگرداند، در تلاش است تا در صورت عدم موفقیت در خرید نیمار، با کنگیزلی کومان قرارداد امضا کند. مدیران باشگاه بارسلونا در نظر دارند تا قدرت خ حمله خود را حفظ کنند و به همین منظور بدنبال جانشینی خوب برای لوئیز سوارز 33 ساله هستند.

Стадион перед началом футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لاوتارو، نیمار، لاپورت ؛ بارسلونا تقویت میشود+ عکس

البته تلاش برای خرید مهاجمی جدید در حالی است که آنها پیش از این عثمانه دمبله را با قراردادی 112 میلیون پوندی خریده‌اند اما این مهاجم جوان هنوز نتوانسته است در برابر رقمی که برایش پرداخت شده، درخشش داشته باشد. کومان در حالی وارد لیست خرید بارسلونا شده است که تنها 23 سال دارد اما با همین سال و سال کم، او به غیر از بایرن مونیخ، تجربه بازی برای پاری‌سن‌جرمن و یوونتوس را دارد.

این مهاجم جوان فرانسوی که در سال های اخیر مصدومیت های بدی را نیز پشت سر گذاشته، در دوران فوتبال خود افتخارات فراوانی کسب کرده است. او با وجود اینکه در 23 سالگی قرار دارد، دو عنوان قهرمانی لیگ با پی اس جی، یک اسکودتو با یوونتوس و 4 قهرمانی بوندسلیگا با بایرن مونیخ را تجربه کرده است. کومان سال 2015 از یووه به صورت قرضی به بایرن رفت و سپس قراردادش قطعی شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала