Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ماسکرانو: باور می‌کنید یا نه، مسی از یک سیاره دیگری آمده است

© REUTERS / Albert GeaLionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خاویر ماسکرانو بازیکن اسبق بارسا مدت‌ها است که از این باشگاه دور است او یکی از بهترین دوستان لئو مسی است.

به گزارش اسپوتنیک، اگر بخواهید مسی را بهتر بشناسید احتمالا ماسکرانو یکی از گزینه های است که میتواند شما را بسیار کمک کند چون کمتری کسی هم در تیم باشگاهی و هم در تیم ملی با مسی یک رختکن مشترک داشته است. این بازیکن اسبق آبی‌اناری‌ها در صحبت یک رسانه اسپانیایی به تمجید ویژه از فوق ستاره کاتالانی‌ها پرداخته است.

برشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان
جدایی مسی از بارسا و لاتارو از اینتر ناممکن است

او در این مصاحبه گفت:«هر وقت که درباره مسی صحبت میکنم به این جمله میرسم , در فوتبال تصمیم گیری و عمل وجود دارد اکثر بازیکنان تصمیمات خوبی را میگیرند اما آن ها نمیتوانند که تصمیم‌شان را به بهترین روش انجام دهند، عملشان بد نیست اما با بهترین تصمیم‌شان فاصله دارد اما مسی  به طور معمول هر دو را انجام میدهد یعنی هم بهترین تصمیم و هم بهترین عمل در حالی که سرعت کار او هم بالا است بنابر این او بازیکن متفاوتی است.»

این بازیکن پیشین بارسلونا در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت:«از سوی دیگر مسی می‌داند که کی خنثی باشد و کمی استراحت کند و برای همین این به او فرصت میدهد تا در یک بازی  7 یا 8 عمل را با 100 درصد موفقیت انجام دهد. این یکی از توانایی‌های او برای کنترل بازی است معمولا در همه جای زمین بر بازی حاکم است شما در بازی مجبورید با توجه به حریفتان یکسری کار‌های متفاوت انجام دهید اما درباره لئو مسی این متفاوت است.  مسی این خودش است که تصمیم می‌گیرد در بازی چه کاری را انجام دهد و چه کاری را انجام ندهد. بنا می‌توانم به صراحت بگویم که او از یک سیاره دیگری است.»

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала