Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره آلمانی وارد لیست خرید لمپارد شد

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر تیمو ورنر
تیمو ورنر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانک لمپارد نام مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان را در لیست خرید چلسی برای تابستان 2020 قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه «میرور» انگلیس، گزارش داده که باشگاه چلسی در تلاش است تا تیمو ورنر مهاجم جوان تیم لایپزیش را به خدمت بگیرد. فرانک لمپارد که در نیمه‌های فصل جاری به سرمربیگری چلسی رسید، برنامه‌هایش برای فصل آینده را همراه با لیست خرید به مدیران این باشگاه داده است.

تیمو ورنر - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لیورپول تنها خریدار ورنر نیست

به نظر می رسد مدیران چلسی مستقیما با باشگاه لایپزیگ برای خرید تیمو ورنر وارد مذاکره شده اند و صحبت های اولیه نیز برای خرید این بازیکن انجام شده است. با مصدومیت شدید تامی آبراهام، چلسی در هفته های پیش از تعطیلی مسابقات از داشتن یک مهاجم تخصص گلزن بی بهره بوده و به هر ترتیبی قصد دارد در فصل تابستان برای خرید یک مهاجم اقدام کند.

در ماه جنوری چلسی تلاش زیادی برای خرید ادینسون کاوانی از پاری‌سن‌جرمن کرد که در نهایت این انتقال رخ نداد. به جز تیمو ورنر، فرانک لمپارد برای تقویت بخش هجومی تیمش به شدت به دنبال فیلیپ کوتینیو، ستاره برازیلی و خلاق تحت قرارداد بارسلوناست و مذاکرات اولیه برای انتقال او نیز آغاز شده است.

ورنر 24 ساله که در 29 بازی ملی موفق شده برای جرمن‌ها 11 بار گلزنی کند؛ در این فصل بوندس لیگا با زدن 21 گل دومین گلزن برتر جدول گلزنان این رقابت‌ها بوده است. او تا سال 2023 با این باشگاه آلمانی قرارداد دارد و برای جدایی از شگفتی‌ساز فوتبال آلمان باید رضایت‌نامه بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала