Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کورتوا راننده فرمول 1 می‌شود

© Lee SmithThibaut Courtois, portero de la selección de fútbol belga
Thibaut Courtois, portero de la selección de fútbol belga - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیبو کورتوا دروازه‌بان رئال‌مادرید مقابل شش راننده فورمول1 در رقابت‌های جایزه بزرگ مجازی چین حضور می‌یابد.

به گزارش اسپوتنیک، تیبو کورتوا دروازه‌بان رئال‌مادرید این یکشنبه در کار تقریباً غیرممکن شرکت می‌کند و قرار است در مسابقه‌ی ردبول در گرندپری مجازی چین رقابت کند در حالی‌که در این مسابقات او جایگزین ماکس ورشتاپن خواهد شد.

دروازه‌بان رئال‌مادرید مقابل راننده‌‌های نام آشنا چون چارلز لکلرک (فراری)، جورج راسل (ویلیامز)، آنتونیو جیو وینازی (آلفا رومئو)، لاندو نوریس (مک لارن)، نیکلاس لطیفی (ویلیامز) و الکس آلبون (ردبول) به میدان می‌رود. راننده دومی این جدول به عنوان هم تیمی کورتوا رقابت‌ خواهد کرد.

کورتوا در این باره می‌گوید: "من بسیار خوشحالم که در کنار الکس آلبون مسابقه می‌دهم و در مسابقات جایزه بزرگ مجازی شرکت می‌کنم. او در این چند هفته چیزهایی را با من به اشتراک گذاشته و به من کمک کرده است؛ من عاشق بازی‌ها هستم و قبلاً چند بار مقابل الکس [آلبون] قرار گرفته‌ام."

دروازه‌بان بلجیمی اضافه کرد: "بعد از تمرین در چند هفته گذشته، من خودم را در وسط بازی‌ها می‌بینم که احتمالاً در تریبون تمام می‌شود."

کورتوا قبلاً در دوره‌های قرنطینه در مسابقات مختلف مجازی شرکت کرده و نشان می‌دهد آنچه را که با یک کنترلر در اختیار دارد، می‌تواند انجام دهد.

این مسابقه ساعت 19:00 CET روز یکشنبه 19 اپریل برگزار می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала