Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برایتون راه تاتنهام را دنبال می‌کند

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Russia World Cup Iran Training
توپ فوتبال  Russia World Cup Iran Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه برایتون با تبدیل کردن ورزشگاه "آمِکس" به مرکز تست راه تاتنهام را دنبال می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، ورزشگاه برایتون به بزرگترین مرکز تست کروناویروس در ساحل جنوبی تبدیل شده است.

تنها مرکز قرار ملاقات‌ها در ورزشگاه اجتماعی "اکسپرس" آمریكا بعنوان بخشی از تلاش برای افزایش آزمایشات برای كارمندان NHS و سایر كارگران اصلی در نظر گرفته شده است.

این کار "آمِکس" بخشی از مشارکت دولت با دانشگاه‌ها، موسسات تحقیقاتی و شرکت‌ها برای شروع آزمایش آزمایشگاه‌های جدید و سایت‌های آزمایش میدانی در سراسر انگلستان است که 32 سایت آزمایش تا به امروز افتتاح شده است.

پُل باربر رئیس اجرایی برایتون گفت: "این بسیار چشمگیر و یک پیروزی بزرگ هم در کار تیمی و هم در کار سخت است."

آمِکس بزرگترین سایت آزمایش در هر نقطه در ساحل جنوبی خواهد بود و برای آزمایش خودآزمایی و آزمایش‌های کمکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این مرکز قرار بود بیش از 50 کارگر خط مقدم NHS را بعد از ظهر شنبه ببیند و آنها طی 48 ساعت نتیجه آزمایشات خود را انجام دهند. طی چند روز، سایت باید به ظرفیت خود تا 1000 تست در روز برسد.

این خبر چند روز پس از آن منتشر می‌شود که تاتنهام برای کمک به NHS، اولین تصاویر عمومی از امکانات جدید آزمایش کروناویروس را که در ورزشگاه جدید خود نصب کرده‌اند، به اشتراک گذاشت.

ورزشگاه تاتنهام هاتسپور اولین زمین لیگ برتر بود که برای آزمایش استفاده شد و در حالی که برایتون هم اکنون از این راه پیروی کرده، سایر عرصه‌های ورزشی احتمالاً در روزها و هفته‌های آینده ورزشگاه‌های خود را برای ین کار ارائه می‌دهند.

عملیات اسپورز توسط کارمندان و بستگان بیمارستان دانشگاه شمالی "میدلزکس" مورد استفاده قرار می‌گیرد و قرار است روزانه حدود 70 تست توسط 10 پرستار بین ساعات 10 صبح تا 2 بعد از ظهر دوشنبه تا جمعه اُسکان داده شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала