Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راکیتیچ: قهرمانی لالیگا بی‌هیچ دلیلی باید به بارسلونا برسد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر راکیتیج
راکیتیج - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایوان راکیتیچ معتقد است اگر قرار است لیگ تعطیل شود باید بارسلونا به عنوان قهرمان اعلام شود.

به گزارش اسپوتنیک، مسابقات لالیگا بیش از یک ماه است که به دلیل شیوع کرونا در اسپانیا به حالت تعلیق درآمده و میزان ابتلا و تعداد قربانیان آن به حدی رسیده که برخی نگران عدم امکان از سرگرفته شدن این مسابقات شده‌اند. لیگ در حالی متوقف شده که بارسلونا صدرنشین است، اما هنوز 11 بازی دیگر به پایان فصل باقی است. اختلاف بارسلونا با تیم دوم جدول یعنی رئال مادرید هم تنها دو امتیاز است.

راکیتیچ - اسپوتنیک افغانستان
راکیتیج: خورجین کچالو نیستم؛ این من هستم که تصمیم می‌گیرم کجا بروم
راکیتیچ در جدیدترین گفت و گوی خود با Moviestar درباره دوران قرنطینه و تعطیلی فوتبال گفته:«همه ما دوست داریم دوباره بازی کنیم و با بازی کردن قهرمان شویم. می‌فهمم که اگر به بازی‌ها برنگردیم، فصل به نحوی تمام می‌شود. اگر ما در صدر جدول قرار داریم باید قهرمان اعلام شویم اما اعلام زمان‌ برای بازسرگیری بازی‌ها خسته‌کننده شده است. داستان از این قرار است که فصل به هر نحوی شده تمام شود اما باید فصل بعد هم در نظر گرفته شود
راکیتیچ درباره آینده خودش در بارسلونا و احتمال جدایی می‌گوید:«نمی‌خواهم بگویم ناراحت یا عصبی هستم که شایعات جدایی من مطرح شده است. این گونه نیست. من در جایی حضور دارم که آرام و خوشحال هستم اما قطعا در امضای قرارداد، نظر هر دو طرف مهم است و می‌خواهیم همه‌چیز به خوبی پیش برود.»

قرارداد راکیتیچ سال 2021 به پایان می‌رسد و باشگاه هم تمایلی به تمدید آن ندارد. گفته می‌شود که او از چند تیم ایتالیایی و انگلیسی پیشنهاد دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала