Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پس از لیورپول، سادیو مانه فقط به رئال فکر می‌کند

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر سادیو مانه
سادیو مانه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سادیو مانه در صورت ترک لیورپول فقط به حضور در رئال مادرید فکر می کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «فرانس فوتبال»، در یک ماه اخیر، نام مهاجم سنگالی لیورپول با رئال مادرید پیوند خورده است. در این میان اما، رسانه‌های اروپایی گزارش داده اند که این بازیکن مورد توجه تیم‌های پاری‌سن‌جرمن و یوونتوس نیز است. بر اساس این گزارش، سادیو مانه در صورتی که بخواهد تیم آنفیلدی را ترک کند، تنها به حضور در رئال مادرید و شاگردی زیدان فکر می کند.

سادیو مانه  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مانه می‌تواند یک خرید فوق‌العاده برای رئال باشد

بر اساس گزارشی که این نشریه ارائه کرده است، مانه دو سال پیش نیز در فهرست خرید رئال بوده و اکنون مایل است در صورت خروج از تیم قهرمان فصل گذشته اروپا، پیراهن تیم مادریدی را به تن کند. مانه حس می کند که در لیورپول نمی تواند جوایز فردی نظیر توپ طلا را ببرد. او دوست دارد اولین آفریقایی باشد که توپ طلا را می برد اما در رده بندی توپ طلای امسال چهارم شد.

او از این که کلوپ گفته فن دایک لیاقت توپ طلاست و او را نادیده گرفت هم دلخور است. یک ماه  پیش مومو سیسوکو بازیکن اسبق والنسیا هم گفته بود که تصور می کند مانه به رئال مادرید برود. قرارداد مهاجم سنگالی با لیورپول تا 2023 اعتبار دارد و همین مسئله جدا شدنش از آنفیلد را مشکل می کند. او در سال 2016 با 34 میلیون یورو از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست که در این تیم عملکرد بی نظیری داشت.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала