Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در صورت بازگشت به بارسا، دستمزد نیمار می‌تواند کمتر از نصف پی‌اس‌جی باشد

© REUTERS / Charles Platiau/File PhotoFILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar
FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورت بازگشت فوق ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن به بارسلونا، حقوق اوو می‌تواند کمتر از نصف پی‌اس‌جی باشد.

به گزارش اسپوتینک، همه گیرشدن ویروس کرونا در جهان، تاثیر بسیاری روی نقل و انتقالات بازیکنان در فوتبال جهان گذاشته است. نشریه اسپانیایی «موندودپورتیوو» در چاپ امروز خود به موضوع بازگشت نیمار به بارسلونا پرداخته است. دستمزد حال حاضر نیمار در پاری‌سن‌جرمن به علاوه به امتیازات به 50 میلیون یورو می‌رد.

View this post on Instagram

A post shared by Mundo Deportivo (@mundodeportivo) on

این نشریه در بخشی از این گزارش می‌گوید که در صورت بازگشت نیمار به بارسا این رقم به 20 میلیون یورو خواهد رسید. موندودپورتیوو اگر چه معتقد است که فوق ستاره برازیلی انگیزه‌های دیگری نیز برای بازگشت به تیم سابق خود دارد و موضوع پول آنچان اهمیت نخواهد داشت. نیمار در سال 2017 بود که تصمیم به جدایی از بارسلونا گرفت و با 222 میلیون راهی پاری سن ژرمن شد.

این فوق ستاره برزیلی سالیانه 31 میلیون یورو حقوق در پاری‌سن‌جرمن دریافت می‌کند و باشگاه فرانسوی برای جلوگیری از جدایی او حاضر است این دستمزد را بعد از تمدید قرارداد افزایش دهد. قرارداد نیمار با این باشگاه در سال 2022 به پایان می رسد و این باشگاه حاضر است که در صورت تمدید قرارداد تا سال 2025، دستمزد او را سالیانه به 38 میلیون یورو افزایش دهد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала