Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت شانه به شانه چلسی و پی‌اس‌جی بر سر جذب دروازه‌بان میلان

© AP Photo / Thanassis Stavrakisدوناروما دروازه بان میلان
دوناروما دروازه بان میلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه‌های چلسی و پاری‌سن‌جرمن خواهان جذب جیجی دوناروما، دورازه‌بان آث میلان هستند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت»، قهرمان فرانسه برای جذب دروازه‌‌بان 21 ساله روسونری حاضر است آلفونس آرئولا، دروازه‌بان 27 ساله خود را که در حال حاضر به طور قرضی در رئال مادرید است را هم وارد این معامله کند، این در حالی است که چلسی در نظر دارد کپا آریسابالاگا را به میلان بدهد و در مقابلش دوناروما را به ترکیب آبی‌پوشان لندنی اضافه کند.

دوناروما دروازه بان میلان - اسپوتنیک افغانستان
رقابت نزدیک رئال و PSG بر سر دوناروما

این نشریه ایتالیایی معتقد است که چلسی به این ترتیب برای خرید دوناروما تلاش خواهد کرد ولی در این راه با رقیب قدرتمندی به نام پاری‌سن‌جرمن روبرو خواهد شد. کارت برنده‌ای که تیم پاریسی در این ماجرا در دست دارد، آلفونس آرئولا است که در حال حاضر به صورت قرضی در رئال بازی می‌کند ولی در پایان فصل به احتمال زیاد به پاریس برخواهد گشت.

پی‌اس‌جی قصد دارد در معامله با آث‌میلان از پیشنهاد دادن آرئولا به این تیم ایتالیایی به عنوان برگ برنده‌ای برای کسب رضایت  آنها بابت فروش دوناروما استفاده کند. به همین علت است که به نظر می‌رسد لمپارد و چلسی برای  انتقال دوناروما به استمفوردبریج کار دشواری در پیش داشته باشند.

با این حال باشگاه میلان، ترجیح می‌دهد دوناروما را بفروشد تا بودجه باشگاه افزایش یابد که در این شرایط ممکن است پاری‌سن‌ژرمن دست برتر را داشته باشد، چون از لحاظ مالی نسبت به چلسی در وضعیت بهتری است. دوناروما 21 ساله که قرارداد فعلی‌اش با میلان در پایان فصل آینده به پایان می‌رسد، در حالی مورد توجه باشگاه یوونتوس قرار گرفته که پیش از این از رئال مادرید، منچستریونایتد و آرسنال هم به عنوان مشتریان او یاد شده بود.

ارزش دروازه‌بان جوان میلان 50 میلیون یورو تخمین زده شده و او در حال حاضر با دریافت 6 میلیون یورو در سال، بیشترین دستمزد دریافتی را در بین بازیکنان میلان دارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала