Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تقلید بارسا از رئال؛ برگزاری دیدارهای خانگی خارج از نیوکمپ

© REUTERS / Albert GeaСтадион перед началом футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне
Стадион перед началом футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا تصمیم دارد تا همانند رئال مادرید، دیدارهای خانگی‌اش را در ورزشگاه کرایوف برگزار کند تا هزینه‌ها را کاهش دهد.

به گزارش اسپوتنیک، بازی‌های لالیگا در حال حاضر متوقف است و این احتمال وجود دارد که در صورت کاهش مبتلایان به ویروس کرونا در اسپانیا، بازی‌ها تا یک ماه دیگر از سر گرفته شود.

ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان
مکانِ بازی‌های خانگی رئال تغییر می‌کند؛ برنابئو همچنان بسته می‌ماند

روز گذشته نشریه آ.اس مدعی شد که صورت ادامه بازی‌های لالیگا، رئال مادرید بخاطر کاهش مصارف و به دلیل باز سازی ورزشگاه برنابئو، دیدارهای خانگی خود را در ورزشگاه شش هزار نفری دی استفانو برگزار خواهد کرد.

این نشریه در گزارش امروزش از تغییر مکان بازی‌های خانگی بارسا نیز خبر داد و مدعی شد که این باشگاه نیز از رئال مادرید تقلید کرده و بازی‌های خانگی‌اش را تصمیم دارد تا در ورزشگاه شش هزار نفری کرایوف برگزار کند.

باشگاه بارسلونا در نظر دارد تا پس از دریافت اجازه نامه از سوی سازمان برگزاری رقابت‌های لالیگا، وسایل و تجهیزات (VAR) را نیز به این ورزشگاه منتقل کند.

ورزشگاه کرایوف سال گذشته ساخته شد و با امکانات روز مجهر است و به نظر می‌رسد که یوفا و سازمان برگزاری رقابت‌های لالیگا نیز مشکلی برای صدور اجازه نامه نخواهند داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала