Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقال غیرممکن امباپه به برنابئو

© AFP 2023 / Pascal PAVANIکلیان امباپه بازیکن پی اس جی
کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیلیان امباپه اکنون 300 میلیون یورو ارزش دارد اما تغییر تابستانی به رئال‌مادرید غیرممکن است.

به گزارش اسپوتنیک، یوان لو می نماینده فرلاند مندی می‌گوید کیلیان امباپه حدود 300 میلیون یورو (264 میلیون پوند / 326 میلیون دالر) ارزش دارد اما جابه‌جایی تابستانی او به رئال مادرید "غیرممکن" است.

رئال سوسیداد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رئال امباپه را جذب می‌کند؛ اما نه کیلیان را

"لومی" مردی که در ماه جولای گذشته واسطه انتقال مندی به سانتیاگو برنابئو از لیون بود، باور دارد که امباپه به پایان می‌رسد و یک انتقال به مادرید را انجام می‌دهد اما پس از اتمام مسابقات قهرمانی اروپا در سال 2021.

او می‌ید: "امباپه در یک شرایط عادی بدون این ویروس هولناک یا مشکل اقتصادی که پیش می‌آید ممکن است فکر کنید که وی قصد داشت امسال با مادرید قرارداد کند، زیرا همچنین به نظر نمی‌رسد که او قصد دارد قرارداد خود را تمدید نماید ولی دو سال از قرارداد او باقی مانده است."

وی اضافه می‌کند: "با همه اینها برای من غیرممکن به نظر می‌رسد که یک باشگاه اکنون هزینه‌های امباپه را خرج کند. زیرا اگر نیمار 222 میلیون یورو ارزش داشته باشد، کیلیان 300 میلیون یورو ارزش دارد زیرا او جوان‌تر است و به همان اندازه خوب و خارق العاده است.

وی تصریح کرد: "او بهترین مُهاجم جهان خواهد بود و فکر می‌کنم او قصد دارد برای بهترین باشگاه جهان که مادرید است زیر نظر الگوی‌اش که زیدان است بازی نماید. همچنین امروز هیچ رقابت بزرگی در حمله مادرید وجود ندارد. در آنجا تقاضا بیشتر است. آنها یک مهاجم بزرگی مانند [کریم] بنزما دارند اما او به سال‌های آخر کار خود نزدیک می‌شود. امروز رقابت بیشتر در حمله PSG نسبت به مادرید وجود دارد و آنها مطمئناً جایی برای او بدون مشکل پیدا می‌کنند."

لومی اضافه می‌نماید: "امسال نقل و انتقالات بزرگی صورت نخواهد گرفت زیرا آنها قرار نیست کارهای دیوانه وار انجام دهند و فکر می‌کنم بعد از یورو خواهد آمد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала