Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی امباپه در 2022 خواست پی‌اس‌جی

© AFP 2023 / FRANCK FIFEКилиан Мбаппе
Килиан Мбаппе - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاریسی‌ها ترجیح می‌دهند امباپه در سال 2022 از این تیم جداو شود تا فروش وی با قیمت ارزان در سال 2021.

به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه مُهاجم فرانسوی پاری‌سنت‌ژرمن هدف اصلی رئال مادرید برای سال 2021 است اما اگر او با PSG تمدید نکند لئوناردو ترجیح می‌دهد که وی در سال 2022 به صورت رایگان از این تیم جدا شود.

کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
انتقال غیرممکن امباپه به برنابئو

اگر کیلیان امباپه بخواهد در آینده نزدیک به رئال بپیوندد، باید این را بداند که انتقال او در تابستان امسال به مادرید عملاً غیرممکن است در حالی‌که طبق برنامه طرح شده رئالی‌ها سعی می‌‌کنند او را در تابستان 2021 یعنی یک سال قبل از پایان قراردادش با PSG به خدمت بگیرند و PSG اجازه نخواهد داد امباپه پارسی را ترک کند.

در حال حاضر، امباپه وت خود را برای بررسی تمدید قرارداد با PSG و در زمینه پیشنهادات موفقیت آمیز صرف کرده و این امید مادرید را به همراه داشته است. اما حتی محکم بودن وی برای انجام یک قرارداد جدید نیز کافی نخواهد بود.

دیاریو آ اس مدعی شده که مدیر ورزشی PSG لئوناردو قبلاً تصمیم گرفته که اگر مهاجم قرارداد جدیدی را نپذیرد چه موضعی را در این باشگاه خواهد گرفت. او ترجیح می‌دهد که امباپه در سال 2022 از یک انتقال رایگان خارج شود تا مبلغی را بپذیرد و پیشنهادی برای فروش وی در سال 2021 بدون توجه به هزینه دریافت کند.

پیام لئوناردو از طریق اشخاص ثالث در دفاتر پُست برنابئو رسیده، هرچند مادرید احساس می‌کند می‌تواند یک تاکتیک برای فشار آوردن کیلیان برای پذیرش توافق جدید باشد.

در مورد پی‌اس‌جی، کل مسئله امباپه فقط مربوط به پول نیست. او یک نام بزرگ در فرانسه، قهرمان حاکم بر جهان و اشاره‌ای به پروژه جاه طلبانه این باشگاه است که امیدوارند اولین قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا به دست آید.

بنابراین اجازه دادن به وی برای پیوستن به مادرید در سال 2021، باعث خنثی شدن چهره آنها می‌شود. به همین دلیل است که هیچ یک از بازیکنان ستاره آن‌ها که در سال‌های اخیر سعی در ترک آن کرده‌اند، نتوانسته‌اند.

از زمانی که الخلیفی در سال 2011 به عنوان رئیس باشگاه انتخاب شد، هنگام ثبت نام بازیکنان PSG مانعی برای این تیم نبوده و وقتی که پیشنهادات پرسود برای ستارگانشان وارد شده، وسوسه نمی‌شود سود بزرگی کسب کند.

PSG بعید است اجازه دهد امباپه قبل از سال 2022 قطر به طور رایگان این باشگاه را ترک کند و جام جهانی 2022 همچنین می‌تواند در چگونگی تحریم آینده امباپه تأثیر بگذارد. به همین مناسبت، این مسابقات در تابستان از 21 نوامبر تا 18 دسامبر برگزار می‌شود اگر PSG اجازه دهد امباپه در پایان قرارداد خود به صورت رایگان برود چه کسی به نظر می‌رسد اگر مهاجم به درخشش در جام جهانی و در یک باشگاه دیگر ...

اما اگر موارد اخیر اتفاق بیفتد، بیشتر بازیکنان PSG که سعی در ترک آن داشته‌اند این یک تمرین سخت را تجربه خواهند نمود.

رابیوت در تمدید قرارداد خود متوقف شد و یک بار دیگر برای یوونتوس آزاد شد اما از دسامبر 2018 یک دقیقه فوتبال رقابتی بازی نکرد و از دو سال قبل، وراتی باشگاه را تحت فشار قرار داده تا به او اجازه دهد به بارسلونا بپیوندد اما به پایان رسید. ماندن مانند تابستان گذشته نیمار.

حتی اتلتیکو زمان سختی را برای کاهش قیمت درخواست کاوانی در جدیدترین پنجره نقل و انتقالات داشت، PSG ترجیح می‌داد به او اجازه دهد شش ماه پایانی قراردادش را کنار بگذارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала