Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مادر قربانی ترفندهای تمرینی پوگبا

© AP Photo / Jon SuperManchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018
Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پوگبا در روزهای قرنطینه که به رخ‌نمایی مهارت‌های خود می‌پردازد این بار در کلیپ جالب تازه نشر شده مادرش اذیت می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، فصل پدیده مصدومیت پل پوگبا این بازیکن فرانسوی را از حضور در زمین مسابقه به دور گذاشت اما او هنوز هم مهارت‌های خود را در حین قرنطینه به رخ می‌کشد و این بار به نظر می‌رسد او از مادرش برای تمرین استفاده می‌کند.

ستاره منچستریونایتد با مصدومیت مداوم مچ پا یک فصل ناامید کننده را متحمل شد و از "باکسینگ‌دی" تا کنون برای شیاطین سرخ بازی نکرده و اما تعلیق فصل فوتبال به دلیل کرونا ویروس باعث ناراحتی‌های او شده است.

بازیکن فرانسوی اکنون در تلاش است تا سطح تناسب اندام خود را از خانه افزایش دهد تا بتواند وقتی فوتبال از سر گرفته می‌شود بهترین بازگشت را داشته باشد و البته به نظر می‌رسد و این بار مادرش قربانی ترفندهای تمرین او شده است.

پوگبا در کلیپی که در اینستاگرام وی منتشر شده بود او را نشان داد که توپ را از نزدیک کنترل می‌کند و آن را از مادر خود دور نگه می‌دارد در حالی که مادرش سعی می‌کند آنرا از او بگیرد.

سرانجام او بعد از دو لمس ماهرانه و خندیدن هنگام دور شدن، مادرش را اذیت می‌کند در حالی‌که مادرش موفق به لمس توپ می‌شود.

وی در مورد این ویدیو نوشت: "وقتی مادر شما به شما می‌گوید او قبلاً فوتبال بازی كرده است. قبل از ترک این دنیا دوست داشته باشید و با والدین خود وقت بگذارید. بدون رحمت پسر در مقابل مادر"

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала