Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستر، پوگبا و لینگارد را قربانی سانچو می‌کند

© REUTERS / MICHAELA REHLEجیدون سانچو بازیکن دورتموند
جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه منچستریونایتد حاضر هستند برای جذب ستاره دورتموند دو بازیکن شان را قربانی کنند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «سان» انگلیس، باشگاه منچستر یونایتد برای بازگرداندن دوره طلایی شان، می خواهند با خرید گلزن 20 ساله ، قدمی محکم بردارند. آنها در این مسیر آنقدر به قابلیت‌های جیدون سانچو باور دارند که حتی حاضرند از پل پوگبا، هافبک فرانسوی و جیسی لینگارد نیز بگذرند.

Атакующий полузащитник клуба английской Премьер-лиги «Челси» Каллум Хадсон-Одои - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
میخواهم مثل لمپارد اسطوره شوم، من و سانچو دوست داریم کنار هم بازی کنیم

در ماه ها و هفته‌های اخیر مرتب رسانه‌ها گزارش کرده اند که سران یونایتد در حال کار برای انجام پروژه تابستانی با خرید سانچو از زنبورهای وستفالن هستند. سران الدترافوردی اکنون می دانند برای کشاندن سانچو به منچستر، باید حسابی دست به جیب شوند تا رضایت مدیران دورتموند را بگیرند. در عین حال، بوروسیا دورتموند اعلام کرده برای واگذاری جیدون سانچو، اولویت اول خرید یونایتد به مبلغی کمتر از  115 میلیون یورو راضی نخواهد شد و این باعث شده شیاطین سرخ تصمیم بگیرند برای جمع‌آوری منابع مالی لازم، دو ستاره خود پوگبا و لینگارد را به فروش برسانند.

شیاطین سرخ که در دوران مربیگری «سرآلکس فرگوسن» همواره از مهاجمان درجه یکی بهره گرفتند و سال ها در اوج، یکه تازی کردند، در سال های اخیر که اسطوره مربیگری، بازنشسته شده و جایش روی نیمکت مربیگری خالی بوده، از نظر قوای هجومی ناتوان عمل کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала