Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شرایط انتقال پوگبا به رئال فراهم شده است

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا
پل پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویلی سانیول، معتقد است که رئال مادرید پوگبا را می‌خواهد و این بازیکن نیز خواهان پیوستن به این باشگاه است.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید از تابستان گذشته خواهان به خدمت گرفتن پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد است و زیدان به شدت به این بازیکن علاقه مند است.

Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پی اس جی بخاطر پوگبا دو ستاره اش را قربانی میکند

یونایتد اما نمی‌خواهد این بازیکن را به فروش برساند و قیمتی روی او گذشته است تا هیچ باشگاهی برای خرید او اقدام نکند.

ویلی سانیول، ستاره سابق تیم ملی فرانسه و بایرن، معتقد است که پوگبا خواهان پیوستن به مادرید است و باشگاه نیز به این بازیکن علاقه‌مند است و شرایط برای این انتقال فراهم است.

سانیول در این مورد به سایت رئال مادرید گفت:« رئال مادرید پوگبا می خواهد و او نیز خواهان پیوستن به این تیم است، بنابراین همه شرایط برای این انتقال وجود دارد. من فکر می کنم حالا منچستریونایتد از این انتقال خوشحال خواهد شد زیرا آنها دیگر مجبور به پرداخت حقوق بالای نخواهند بود، فکر می کنم این اتفاق خواهد افتاد. من فقط امیدوارم که ما پوگبای تیم ملی فرانسه را ببینم، نه پوگبای منچستر یونایتد.»

این در حالی‌ست که با آمدن فرناندز به یونایتد، نقش پوگبا در این تیم به شدت کمرنگ شده است و این احتمال وجود دارد که این بازیکن در تابستان از جمع شیاطین سرخ جدا شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала