Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شرط سنگین اینتر برای فروش لاوتارو؛ 90 میلیون + گریزمن + ویدال

© REUTERS / DANIELE MASCOLOبرشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال
برشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش یک رسانه ایتالیایی، سران باشگاه اینتر برای فروش مهاجم آرجنتینی شان به بارسلونا شرط گذاشتند.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه «مدیاست» ایتالیا خبر داد مسوولان در باشگاه اینتر برای فروش لوتارو مارتینز، مهاجم آرجنتینی خود را به یک شرط به بارسلونا می فروشد. بر این اساس، آنان برای فروش مهاجم شان به آبی‌اناری‌ها خواهان 90 میلیون یورو نقد و همچنین ویدال را به صورت رایگان در اختیارشان قرار بدهد و گریزمن را نیز به صورت قرضی به مدت یک فصل به سن سیرو بفرستد.

برشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان
بارسا لاوتارو را می‌خرد اما با قسط

با توجه به بحران اقتصادی تیم ها به خاطر کرونا، به نظر میرسد بارسلونا توانایی پرداخت رقم پیشنهادی اینتر را ندارد و میخواهد از طریق معاوضه بازیکن، این خرید را انجام دهد. با این حال، روزنامه موندو دیپورتیو میگوید در صورتی که بارسا نتواند لاوتارو را خریداری کند 5 گزینه دیگر را بررسی خواهد کرد. به گفته این نشریه کاتالانی، 5 گزینه احتمالی بارسا تیمو ورنر مهاج (لایپزیگ آلمان)، آلکساندر ایزاک بازیکن (سوسیداد)، تامی آبراهام فوروارد (چلسی انگلیس)، ویکتور اوسیمین مهاجم (لیل فرانسه) و جاناتان دیوید بازیکن (خنت بلژیک) خواهند بود.

بارسلونا از فصل گذشته به درخواست لیونل مسی، کاپیتان خود به دنبال جذب مارتینز بودند اما موفق به این کار نشدند. بنا به گزارش های رسیده میان بازیکن و سران بارسلونا توافق صورت گرفته است ولی اینتر شرط عجیبی و زیاده خواهانه ای گذاشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала