Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضرب‌الاجل چهار هفتۀ یوفا برای آغاز لیگ برتر انگلیس

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر رییس یوفا UEFA Презентация официальной эмблемы Санкт-Петербурга - города-организатора Евро-2020
رییس یوفا UEFA Презентация официальной эмблемы Санкт-Петербурга - города-организатора Евро-2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش یک رسانۀ معتبر انگلیسی، یوفا برای مسوولان لیگ برتر انگلیس مهلت چهار هفتۀ برای آغاز مسابقات داده است.

به گزارش اسپوتنیک، یوفا با فرستاند مهلت برای مسوولان لیگ برتر فوتبال انگلیس از آنان خواسته که در مدت چهار هفته برنامه خود برای شروع مجدد این لیگ برا به یوفا ارسال کنند. این دستور یوفا از طرف الکساندر چفرین، رئیس این سازمان و تئودور تئودوریدیس، دبیرکل یوفا امضا و به لیگ برتر جزیره ارسال شده است.

Зрители на футбольном матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
طرح جالب برای لیگ برتر انگلیس

در این نامه آمده:«فدراسیون‌ها و لیگ‌های ملی باید تا تاریخ 5 جوزا برنامه خود برای شروع دوباره رقابت‌های باشگاه در کشورهایشان را به یوفا ارسال کنند. تاریخ دقیق شروع مسابقات و شکل برگزاری رقابتها باید در این برنامه مشخص شده باشد.»

بر اساس این گزارش یوفا اعلام کرده سناریوی ایده‌آل از نظر این سازمان این است که لیگ‌های ملی به صورت عادی به پایان برسند تا تیم‌ها بر اساس شایستگی ورزشی خود جواز حضور در رقابتهای فصل بعد اروپایی را بدست بیاورند. البته یوفا اعلام کرده منظورش تنها راه‌یابی تیم‌ها به لیگ‌های اروپایی است و تکلیف قهرمان یا تیم‌های صعودکننده یا سقوط‌کننده هر لیگ باید توسط سازمان آن لیگ یا فدراسیون فوتبال آن کشور مشخص شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала