Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرونا هنوز دیبالا را رها نکرده؛ چهارمین تست ستاره یووه هم مثبت شد

© Photo / beIN SPORTSPaulo Dybala, Merih Demiral
Paulo Dybala, Merih Demiral - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تست تازه پائولو دیبالا دوباره مثبت اعلام شده و گویا او با کرونا جدایی ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، شش هفته پس از اولین تشخیص مثبت آزمایش کروناویروس پائولو دیبالا، این ستاره یوونتوس برای چهارمین بار طی شش هفته برای کرونوی ویروس مثبت آزمایش کرده و اما آخرین تست این بازیکن و دوست دخترش اوریانا ساباتینی که در 21 مارچ گرفته شده دوباره مثبت اعلام شده است.

"توتواسپورت" مدعی شده که دیبالا از ابتدای ابتلا به این بیماری تاکنون چهار آزمایش انجام داده و آخرین آزمایش او دوباره مثبت بوده است.

این بازیکن 26 ساله اخیراً درمورد تجربه خود در زمینه مبارزه با این بیماری و چگونگی تلاش نفس کشیدن صحبت کرده بود. با این حال او ادعا کرده که احساس بسیار بهتری دارد و وی با دوست دخترش دیگر علائمی از خود نشان نمی‌دهند.

دیبالا گفت: "خوشبختانه [ما] خیلی بهتر هستیم، این روزها هیچ علامتی نداریم. من علائم قوی‌تری داشتم، خیلی سریع خسته شدم وقتی می‌خواستم تمرین کنم بعد از پنج دقیقه نفس می‌کشیدم. در آنجا متوجه شدیم که چیزی درست نیست و از طریق آزمایشاتی که به باشگاه انجام شد به ما گفته شد که مثبت هستیم."

دیبالا افزود: "از آنجا علائم بیشتری داشتیم مانند سرفه، بدن خسته و وقتی که خوابیدیم احساس سرماخوردگی کردم اما از طرف این باشگاه به ما گفته بودند که خوب خواهیم بود بنابراین باید آرام باشیم."

اخباری مبنی بر اینکه دیبالا در تلاش برای تکان دادن بیماری است باعث نگرانی مسئولان لیگ ایتالیا خواهد شد که به همه تیم‌های سری آ اجازه داده‌اند که روز دوشنبه به تمرینات بازگردند.

جوزپه كونته نخست وزیر ایتالیا اعلام كرد كه بازیکنان می‌توانند از 4 می به طور جداگانه تمرین كنند.

وی افزود: "ما باید تمام بحث‌ها را به پایان برسانیم تا اطمینان حاصل کنیم که در صورت رسیدن به آن مرحله ما این کار را با نهایت امنیت انجام خواهیم داد. ما علاقه مند به ورزش هستیم و نمی‌خواهیم ورزشکاران ما بیمار شوند."

دیبالا به همراه دانیل روگانی و بلیز ماتویدی یکی از سه ستاره یوونتوس هستند که به کرونا ویروس مبتلا شده بودند و هر سه بازیکن این ویروس را شکست دادند.

با این حال ، باشگاه اعلام کرد که این زوج بعد از نشان دادن تست‌های منفی بازیابی کامل را انجام داده‌اند.

در بیانیه باشگاه آمده است: "روگانی و ماتویدی طبق پروتکل تحت آزمایش‌های تشخیصی (سواب) برای عروق کرونا قرار گرفتند. آزمایشات با نتایج منفی برگشتند. بنابراین بازیکنان بهبود یافته‌اند و دیگر تحت قرنطین در خانه نیستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала