Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو و دیگر بازیکنان خارجی‌ یوونتوس به ایتالیا احضار شدند

© AFP 2023 / Isabella BonottoИгроки ФК "Ювентус" Пауло Дибала и Криштиану Роналду во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Игроки ФК Ювентус Пауло Дибала и Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکنان یوونتوس که در دوران کرونایی به کشورشان سفرکردند به ایتالیا احضار شدند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا، باشگاه تورینی بازیکنان خارجی‌اش که یکی از آنها کریستیانو رونالدو است، به تورین احضار کرده است. 9 تن از بازیکنان خارجی تیم قدرتمند سری آ که در هفته های اخیر به کشور خود رفتند، با این احضار موظف به بازگشت هستند.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
بازگشت رونالدو به ایتالیا تکذیب شد

این اتقاق در حالی است که روز گذشته رسانه‌های همین کشور گزارش کردند ماتیس دلیخت،‌مدافع هلندی و 20 ساله خاک ایتالیا را به خاطر نامعلوم بودن وضعیت کشور ترک کرد و به زادگاهش سفرکرد. رونالدو در این مدت در کشورش پرتگال به سر می‌برد. بر اساس گزارش این نشریه، کریستیانو رونالدو و دیگر بازیکنان به محض ورود به ایتالیا نمی‌تواند به یوونتوس یکجا شود بلکه باید یک دوره قرنطینه چهارده روزه دیگر را هم پشت سر بگذارد.

طبق اعلام روزنامه ایتالیای قرار است داگلاس کاستا و آلکس ساندرو، ستاره های برزیلی با بازگشت به ایتالیا،‌جزو اولین نفرات بازگشته باشند. بازیکنان خارجی تیم فوتبال یوونتوس پس از شیوع گسترده کرونا در ایتالیا، در ماه مارچ این کشور اروپایی را ترک کردند و به وطن بازگشتند تا در قرنطینه بمانند و دستورات پزشکی و بهداشتی را رعایت کنند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала