Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو: پیش از آنکه بمیرم می‌خواهم یک بار دیگر مربی تاتنهام شوم

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام از تمایل خود برای بازگشت به این تیم خبر داده و می‌گوید می‌خواهد قبل از مرگش با تاتنهام یک جام قهرمانی بدست بیاورد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «اسکای اسپورت»، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام که با اخراج از این تیم جای خود را به ژوزه مورینیو داد می‌گوید به بازگشت به این تیم در آینده علاقه زیادی دارد و امیدوار است بتواند در بازگشت با تاتنهام فاتح یک جام قهرمانی شود. افتخاری که در دوران هدایت این تیم نتوانست به آن دست یابد.

مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پوچتینو مربی نیوکاسل می شود؟
پوچیتینو در مورد بازگشت دوباره‌اش روی نیم‌کت تاتنهام گفت:«سفر پرماجرایی بود که جوری تمام شد که هیچ‌کس نمی‌خواست اصلا به انتها برسد اما در اعماق قلب و روجم مطمئنم باز هم برمی‌گردم. از زمانی که باشگاه را ترک کردم، رویای من این بوده که روزی به این تیم برگردم و کاری که تمام نکرده‌ام را به اتمام برسانم. به کسب جام بسیار نزدیک بودیم. قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان. خیلی خیلی به فتح ان‌ها نزدیک بودیم. قطعا از آن دوران گذشته‌ایم و من هم برای پروژه بعدی مربیگری‌ام بسیار انگیزه دارم اما درونم حسی وجود دارد که من را ترغیب می‌کند تا روزی به تاتنهام برگردم. این باشگاه فوق‌العاده است. هواداران بی‌نظیرند.»

پوچتینوی آرجنتینی در دوران 5 ساله هدایت تاتنهام این تیم را به یکی از بهترین تیمهای انگلیسی تبدیل کرد و با اسپرز به یک قدمی قهرمانی رسید ولی هرگز نتوانست فتح جام را با این تیم تجربه کند. تاتنهام در دوران پوچتینو یک بار نایب‌قهرمان لیگ برتر شد و دو بار مقام سوم این لیگ را بدست آورد و همچنین در سال 2019 به فینال لیگ قهرمانان رسید اما جام را به لیورپول واگذار کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала