Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دست بایرن مونیخ به «ورنر» نرسید؛ توافق اولیه ستارۀ لایپزیگ با لیورپول

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر تیمو ورنر
تیمو ورنر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش روزنامه معتبر آلمانی، شانس انتقال تیمو ورنر به بایرن مونیخ زیاد نیست.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «بیلد» آلمان، تیمو ورنر، مهاجم 24 ساله لایپزیگ رو به مسیر جدیدی کرده است و می‌خواهد در خارج از کشورش بازی کند. او گفتگوهایی هم با یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول داشته است.

Der jetzige Besitzer des Stadions – die RasenBallsport Leipzig e. V., kurz RB Leipzig – stieg von der Regionalliga Sachsen auf Platz drei in der Bundesliga auf. Der Club nimmt auch an europäischen Pokalturnieren teil. - اسپوتنیک افغانستان
ورنر ليورپولي ميشود اما به يك شرط
این نشریه آلمانی در بخشی از این گزارش خود در مورد نزدیکی مهاجم لایپزیگ با لیورپول نوشته است:«ورنر گفت وگوهای سازنده ای با «یورگن کلوپ»‌، سرمربی لیورپول داشته و به نتایج مثبتی هم رسیده است. این بازیکن نظرش برای رفتن به آنفلید جلب شده و در این میان حال رغبتی به حضور در مونیخ نشان نمی‌دهد.»

بایرن مونیخ می‌توانست قبل از شروع فصل جاری با پرداخت 25 میلیون یورو این بازیکن را به خدمت بگیرد ولی از این فرصت بهره نبرد. باواریایی‌ها در عوض روی انتقال لروی سانه به آلیانتس آرنا تمرکز کرده‌اند. بر طبق بند جدایی پیش بینی شده در قرارداد جدید ورنر، او حالا در ازای 60 میلیون یورو در دسترس خواهد بود.

ورنر در فصل ناتمام کنونی بوندس لیگا، 27 گل زده و 12 پاس گل داده است. این آمار حاصل حضور وی در 36 بازی بوده است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала