Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عصبانیت شدید نویل؛ چند نفر باید بمیرند تا بی‌خیال شروع لیگ شوید؟

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر گری نویل
گری نویل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گری نویل به مسئولان فوتبال انگلیس هشدار داده است که شروع مجدد لیگ برتر می‌تواند باعث مرگ اهالی فوتبال شود و معتقد است که این اتفاق می‌تواند فوتبال را تبدیل به ورزشی ناخوشایند و نفرت‌انگیز کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «اسکای اسپورت»، گری نویل مدافع پیشین منچستریونایتد بر این باور است که عجله و فشار برای از سر‌‌گیری بازی‌های لیگ برتر انگلیس در ماه جونفقط یک تصمیم اقتصادی است که می‌تواند فاجعه‌هایی را به بار بیاورد اگر فقط یک بازیکن، یکی از کادر تیم‌ها یا هر کس که با باشگاه‌های فوتبال در ارتباط است جان خود را از دست بدهد یا در اثر ابتلا به بیماری کووید 19 به کما برود، نظیر اتفاقی که این روزها زیاد دیده می‌شود.

یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
تعطیلی سری‌آ، مرگ فوتبال ایتالیا است
مدافع سابق تیم منچستریونایتد در گفت و گو با «اسکای اسپورت» درباره ادامه فوتبال و از سرگیری آن گفته:«یکی از مقامات پزشکی فیفا گفت که هیچ مسابقه فوتبالی نباید تا قبل از ماه سپتامبر برگزار شود. اکنون مردم در حال ارزیابی خطر هستند. قبل از اینکه این تصمیم (باطل شدن فصل جاری) را بگیریم، چند نفر باید به دلیل بازی کردن در لیگ برتر جان خود را از دست دهند؟ یک نفر؟ یک بازیکن؟ حتما باید یکی از کارکنان باشگاه‌ها به بخش مراقبت‌های ویژه برود؟ چطور باید این خطر را رفع کنیم؟ این بحث صرفا مربوط به مسائل اقتصادی است
مدافع سابقه‌دار شیاطین سرخ در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت:«افرادی هستند که از سرگیری بازی‌ها را به عنوان یک عامل خطرناک ارزیابی کنند. بازیکنان خودشان می‌خواهند به زمین بروند و بازی کنند. بازیکنانی که در سطوح پایین‌تر قرار دارند، می‌خواهند بازی کنند و قرارداد 1400 بازیکن در پایان فصل به اتمام خواهد رسید. باشگاه‌ها در این فصل سرمایه گذاری زیادی را انجام داده‌اند. جوایز زیادی وجود دارد که تیم‌ها می‌توانند این جوایز را کسب کنند. ضرر اقتصادی زیادی به تیم‌ها وارد می شود. چنین عوامل باعث می‌شود تا افرادی که مایل به پذیرش تصمیم باطل شدن لیگ هستند، احساس خطر کنند.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала