Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیردریایی‌های زرد به دنبال هافبک کروات بارسا

© AP Photoایوان راکیتیچ_ بازیکن بارسا
ایوان راکیتیچ_ بازیکن بارسا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس باشگاه ویارئال می‌گوید که او می‌خواهد ایوان راکیتیچ را از بارسلونا جذب کند.

به گزارش اسپوتنیک، فرناندو رویگ رئیس باشگاه فوتبال ویارئال به جذب ایوان راکیتیچ ابراز علاقه کرد و اظهار داشت: "من او را به عنوان یک فوتبالیست خیلی دوست دارم" و در ادامه به فضایی برای او در این تیم اشاره کرد.

ایوان راکیتیچ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سویا برای جذب هیچ بازیکنی اقدام نخواهد کرد؛ حتی راکیتیچ!

قرارداد فعلی راکیتیچ با نیوکمپ در سال 2021 منقضی می‌شود و با افزایش نیاز به کاهش دستمزد در بدو ورود 108 میلیون پوندی آنتوان گریزمن، این بازیکن می‌تواند بارسا را ترک کند.

ستاره کروات بارها با یک حرکت دور از خانه ارتباط برقرار کرده و باشگا‌ه‌های یوونتوس، اینتر میلان، منچستریونایتد و پاری سن ژرمن همه به دنبال او هستند اما اعتقاد بر این است که این بازیکن 32 ساله به احتمال زیاد در اسپانیا خواهد ماند.

با این اوصاف رویگ به برنامه "ال پریدازو کادنا کوپ" گفت: "من او را به عنوان یک فوتبالیست خیلی دوست دارم، اگر می‌خواهد به ویارئال بیاید ما اینجا هستیم."

همسر راکیتیچ بومی شهر سویل است و اعتقاد بر این است که این زوج مشتاق بازگشت به شهری می‌باشد که در آنجا با هم ملاقات کردند.

با این حال در اوایل ماه جاری صفحه اول نشریه "استادیو دپورتیوو" مستقر در سویا اعلام کرد که این بازیکن برای هافبک مرکزی سویا مهم بوده که این تیم را به عنوان قهرمانی در لیگ اروپا در سال 2014 کمک کرده بود.

راکیتیچ سپس از سویا به بارسلونا منتقل شد و از آن زمان تاکنون بیش از 250 بازی برای کاتالان‌ها انجام داده است.

راکیتیچ پس از ورود فرانکی دی‌یونگ از آژاکس باعث شده كه راكیتیچ جایگاه خود را در تیم اول از دست بدهد و منجر به سؤالاتی در مورد آینده او شود.

راکیتیچ در این فصل در 31 بازی برای بارسلونا بازی کرده و پیش از این که همه‌گیری کروناویروس طی 15 بازی از ابتدا به میدان رفته بود.

بیشتر اوقات بازی او در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا علی‌رغم اینکه یک شروع کننده به طور منظم در فصل‌های گذشته بود از روی نیمکت آغاز نمود.

وی چهار قهرمانی در لیگ اسپانیا، چهار سوپرجام اسپانیا، لیگ قهرمانان و جام جهانی باشگاه‌های فیفا کسب کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала