Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعلام جدول زمانی بازی‌های لیگ برتری

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه اولدترافورد Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Ростов"
ورزشگاه اولدترافورد  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیگ برتر انگلستان قرار است از 8 جون دوباره آغاز شود زیرا باشگاه‌ها جدول زمانی جدیدی را برای پایان فصل با وجود بحران کروناویروس دریافت کرده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، قرار است لیگ برتر فوتبال انگلستان از 8 جون بازگردد و باشگاه‌ها به همین دلیل جدول زمانی جدیدی را برای پایان دادن به فصل فعلی با وجود همه گیری کرونا ویروس دریافت داشته‌اند اما اکنون روسای لیگ پیش از دیدار مهم در روز جمعه برنامه بازی‌ها را برای هر 20 باشگاه ارسال کرده‌اند.

Зрители на футбольном матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
طرح جالب برای لیگ برتر انگلیس

بهترین سناریو شاهد برگزاری اولین بازی‌ها پشت درهای بسته در دوشنبه 8 جون است به این معنی که تمرین در اواسط ماه می آغاز می‌شود.

نشریه تلگراف ادعا می‌کند که این طرح بطور جداگانه با باشگاه‌ها شریک خواهد شد تا برنامه پیشنهادی این هفته تصویب شود، چنانچه تصویر کلی در حال حاضر کاهش اقدامات قرنطینه است.

با بررسی بعدی دولت مبنی بر پایان قرنطینه، هنوز مشخص نیست که در 7 ماه می آیا محدودیت‌ها به موقع برای تاریخ بازگشت مطلوب لیگ برتر آرام خواهند شد یا خیر.

طبق برنامه پیشنهادی بازیکنان قرار است تا آخر هفته 8 و 9 می قبل از بازگشت به تمرین در گروه‌های کوچک، تست کوید 19 شوند.

برخی از باشگاه‌ها از جمله آرسنال و تاتنهام در حالی که هنوز هم قوانین فاصله اجتماعی را رعایت می‌کنند کم کم به تمرین بازگشته‌اند.

دولت هشدار داده كه هیچ برخورد ویژه‌ای با فوتبال صورت نخواهد گرفت و بازیکنان و كاركنان هنوز باید قبل از سرگیری بازی مورد آزمایش قرار بگیرند.

ستارگان را می‌توان مجبور به تمرین در قرنطینه کرد و حتی صحبت‌هایی در مورد بازیکنان انجام شده که جلو جلسات خود را می‌گیرند تا از تغییر اتاق خودداری کنند.

تست‌های گسترده برای کلیه بازیکنان، کارمندان و رسانه‌ها در زمین‌های تمرین و ورزشگاه‌ها در دسترس خواهد بود زیرا آنها به سختی سعی می‌کنند تمام وسایل باقیمانده را فقط در یک دوره شش هفته‌ای بچرانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала