Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کمک بشردوستانه جاشوا بر ضد کرونا در نیجریه

© AP PhotoAnthony Joshua holds the WBA, IBF and WBO belts after beating Joseph Parker in Cardiff
Anthony Joshua holds the WBA, IBF and WBO belts after beating Joseph Parker in Cardiff - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنتونی جاشوا با ارسال مواد ضروری به نیجریه سطح خود را نشان داد و به قهرمانان NHS که در مبارزه با کرونا ویروس می‌جنگند، نام گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، آنتونی جاشوا ستاره شماره یک دنیای مشت زنی حرفه‌ای با ارسال مواد بسیار ضروری به نیجریه بار دیگر سطح خود را نشان داد و در ردیف قهرمانان NHS قرار گرفت که بر ضد کرونا می‌جنگند.

قهرمان بوکس سنگین وزن جهان جعبه ‌ای وسایل مورد نیاز را به نیجریه ارسال کرده که طبق برنامه ریزی توزیع خواهد شد اما به دلیل کروناویروس او خودش نمی‌تواند در این برنامه حضور یابد.

در کلیپی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد می‌توان شنید که جاشوای 30 ساله در حال صحبت در مورد یک فیلم از مردم نیجریه است که بسته‌های "هدیه رایگان" خود را از ستاره بوکس انگلستان دریافت می‌کنند.

View this post on Instagram

Togetherness 🌍

A post shared by Anthony Joshua (@anthonyjoshua) on

جاشوا گفت: "این سال 2019 است و من از نیجریه دیدن می‌کنم. من قصد داشتم با برخی از رهبران جامعه محلی هماهنگی داشته باشم تا در برخی از وقایع آنها سهیم باشم. اما به دلیل همه‌گیری جهانی این طرح‌ها متوقف شده‌اند."

وی گفت: "در طول این بحران ما فکر می‌کردیم که بهتر است برخی از ملزومات اساسی را برای برخی از افرادی که ممکن است به آن احتیاج داشته باشند، کنار هم بگذاریم. بنابراین اینجا به نیجریه است. یک عشق و مردم. به زودی شما را خواهم دید."

جاشوا همچنین نشان داد که با غول‌های ساخت کالاهای ورزشی زیر "آرمور" همکاری کرده تا 2.000 از محصولات خود را به واتفورد جنرال، بیمارستانی که در آن متولد شده، ارسال کند.

در این بسته‌های ارسالی تی‌شرت‌های "هیت‌گیر" نیز شامل است که احساس خنک، خشک و سبک دارند و همچنین لباس خواب و لباس‌های بازیابی آن کمک می‌کند تا کارکنان بعد از انجام شیفت‌های طولانی احساس راحتی بیشتری کنند.

جاشوا پیش از این با لاکوزاده همکاری کرده بود تا یک صندوق 100.000 پوندی را برای حمایت از متخصصان تناسب اندام انگلستان کمک کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала