Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت رونالدو با بازگشت دیبالا به تمرینات یووه

© AFP 2023 / Isabella BonottoИгроки ФК "Ювентус" Пауло Дибала и Криштиану Роналду во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Игроки ФК Ювентус Пауло Дибала и Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه‎‌های ایتالیایی مدعی اند که خبر مثبت شدن تست کرونای پائولو دیبالا برای چهارمین بار، توسط کریستیانو رونالدو همگانی شده است و این بازیکن نمی‌خواهد که هم‌تیمی بیمارش به تمرینات اضافه شود.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً خبرهای منتشر شد که تست کرونای پائولو دیبالا برای چهارمین بار مثبت بوده است و این بازیکن هنوز با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کند.

Paulo Dybala, Merih Demiral - اسپوتنیک افغانستان
کرونا هنوز دیبالا را رها نکرده؛ چهارمین تست ستاره یووه هم مثبت شد

رسانه‌های ایتالیایی پس از نشر این خبر مدعی شدند که این خبر را از سوی خبرنگاران نزدیک به رونالدو همگانی شده است، زیرا او مخالف حضور دیبالا در تمرینات بوده است.

کوریره دلوا سرا یکی از نشریه‌های معروف و نزدیک به باشگاه یوونتوس نیز مدعی است که فوق ستاره پرتگالی به سران این تیم گفته است که در صورت حضور بازیکنانی چون دیبالا ، روگانی و ماتویدی، نمی‌خواهد که به تمرینات برگردد.

این در حالی‌ست که نامزد دیبالا مثبت شدن تست کرونای او برای چهارمین بار را رد کرد و مدعی شد که او از شر این بیماری رهایی یافته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала