Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا 70 میلیون برای تابستان نیاز دارد

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا برای تأمین بودجه خود باید قبل از 30 جون 70 میلیون یورو هزینه کند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در ابتدای فصل بودجه تعیین کرد که آنها باید مبلغ 124 میلیون یورو را از فروش بازیکنان کسب کنند.

این رقم قابل ملاحظه‌ای است اما مطابق با آنچه که فصل قبلی تنظیم کرده بود، مطابقت دارد.

سال گذشته بارسلونا تقریباً می‌توانست هدف مورد نظر خود را برآورده کند اما با وجود دردسرهایی آنها به همان اندازه که در تابستان دوست داشتند پول کسب نکردند.

تنها مهاجمان این تیم مالک.م و سرجی پالنسیا بودند که 10 میلیون یورو با خود آورده‌اند و همچنین قرارداد قرضی فیلیپ کوتینیو که 8 میلیون و 500 هزار یورو با گزینه خرید 120 میلیون یورو برای بایرن‌مونیخ هزینه به همراه داشته است.

در آن زمان خوشبینی وجود داشت که بایرن از این گزینه استفاده کند اما واقعیت این است که چنین نخواهد شد و این برای بارسلونا مهم بود زیرا 40 میلیون یورو می‌پرداخت.

در حالی که تابستان از نظر فروش نسبتاً ضعیف بود پنجره نقل و انتقالات جنوری کمی پربارتر شد.

بازیکنانی چون هابیل رویز، کارلس پرز، آلخاندرو مارکز فروخته شدند یا گزینه‌های خرید اجباری تقریباً 30 میلیون یورو برای شان اعلام گردید ضمن این‌که ژان کلر تودیبو انتقال قرضی را با گزینه خرید 30 میلیون به همراه داشت.

مهمتر از این پولی است که مارک کوکورلا به ارمغان می‌آورد و ختافه پیش از این به بارسلونا اطلاع داده بود که مبلغ شش میلیون یورو برای وی پرداخت می‌کند.

درمجموع این مبلغ حداکثر 54 میلیون یورو اضافه می‌شود و 70 میلیون یورو باقی مانده است و پرداخت این مبلغ یک چالش محسوب می‌شود.

معامله‌ای که می‌توانست کوتینیو را به بایرن پیوند بدهد همانطور که اشاره شد منتفی است و اکنون هیچ کس نمی‌خواهد 120 میلیون یورو برای ستاره برزیلی بپردازد.

بیشتر اوقات، بارسلونا انتظار دارد که بتواند 80 میلیون یورو از بازیکن پیشین لیورپول به دست آورد اما این مبلغی است که باشگاه کاتالان هنوز باید برای وی پرداخت نماید.

همه چیز حاکی از این است که کوتینیو به همین دلیل در نیوکمپ خواهد ماند شرایطی که به دلیل دستمزد سنگین او پیچیده‌تر می‌شود یا باید مجبور شود با قرارداد قرضی دیگر راهی تیم دیگری شود.

بارسلونا امیدوار است از تودیبو درآمد کسب کند زیرا شالکه می‌تواند 25 میلیون یورو او را بخرد اما طرف آلمانی در پرداخت این هزینه تردید دارد.

صرفنظر از آن کسانی که در بلوگرانا قرار دارند انتظار 20 میلیون یورو از جدایی وی ​​را دارند که پس از امضای او به صورت رایگان از تولوز همه سود خواهند داشت.

در همین حال موسی واگه در نیس گزینه 10 میلیون یورویی دارد اما باز هم به نظر نمی‌رسد که آنها این مبلغ را بپردازند و سپس بند آزاد شدن 16 میلیون یورویی رافینیا است که از تابستان شروع به کار خواهد کرد قیمتی که برای اکثر باشگاه‌ها مقرون به صرفه خواهد بود.

با این وجود، بارسلونا از 70 میلیون یورو در کل مورد نیاز خود کوتاه خواهد آمد.

به همین دلیل در این باشگاه بحث‌هایی صورت گرفته که آیا فروش یک بازیکن کلیدی باعث می‌شود بتواند بودجه خود را تأمین کند یا خیر.

مشکل اضافه شده این است که روز تأمین این پول 30 جون است و اگر لالیگا سانتاندر و سایر لیگ‌ها به طور قطعی به حالت تعلیق درآیند مسابقات هنوز هم در ماه جن برگزار می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала