Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

همه‌ی این اتفاق‌ها می‌افتد تا پیانیچ به بارسا برود

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر میرالم پیانیچ Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина
میرالم پیانیچ       Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتفاق‌های در حالی رخ دادن است تا زمینه برای آمدن پیانیچ در بارسا فراهم شود.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر می‌رسد که برنامه‌های بارسلونا برای ربودن میرالم پیانیچ از یوونتوس در نهایت شکل می‌گیرد.

اگرچه اوضاع هنوز در مراحل اولیه خود است اما نام بازیکن بوسنیایی در لیست اولویت باشگاه کاتالانی برای پنجره نقل و انتقالات بعدی قرار دارد.

Игроки команды FC Barcelona перед началом матча - اسپوتنیک افغانستان
پیانیچ به نیوکمپ می‌رود اگر آرتور رضایت بدهد

بارسلونا او را یک موقعیت کامل می‌داند زیرا این بازیکن 30 ساله هافبک درجه یک جهانی است با سیستم آنها متناسب است و خط میانی را سازمان می‌دهد و می‌تواند با هر دو پا بازی کند.

مهمتر از این تجربه او در یک سطح رقابتی است که 9 سال در فوتبال ایتالیا گذرانده است.

پیانیچ بعد از گذراندن پنج سال با رم، چهار فصل را در یوونتوس بوده است.

حتی قبل از عزیمت به ایتالیا، پیانیچ در بزرگترین لیگ تجربه داشت و حتی در استادیو سانتیاگو برنابئو با لیون گل زد و رئال مادرید را از اروپا حذف کرد.

او بیش از یک ماه در 9 سال حضور در ایتالیا بازی‌ها را از دست نداد و جدی‌ترین آسیب دیدگی وی در تورین تنها او را از دو بازی محروم کرد.

بازی با بارسلونا در این مرحله از زندگی حرفه‌ای او را به خود جلب می‌کند همانطور که ایده قرار گرفتن در کنار لیونل مسی و رقابت برای غنائم داخلی و قاره را نیز دارد.

اما پیانیچ در حال حاضر حتی در 30 سالگی یکی از بهترین هافبک‌های بازار است به این معنی که بارسلونا احتمالاً در پی انجام جذب او با رقابت سخت روبرو خواهد شد.

این اولین بار نیست که او با نیوکمپ در ارتباط است هرچند آخرین بار که در سال 2018 اتفاق افتاد وی قرارداد یووه خود را تا سال 2023 تمدید کرد. در سال 2019 او برای ترک آماده شده بود اما یوونتوس در را باز نکرد.

اکنون به نظر می‌رسد که شانس پیانیچ برای پیوستن به بارسلونا برای 2020/21 در حال افزایش است اما در مرحله اول هنوز مذاکرات زیادی باقی مانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала