Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روخو قوانین قرنطین را شکست

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر مارکوس روخو
مارکوس روخو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارکوس روخو قوانین قرنطینه‌ به خاطر کروناویروس را در آرجانتین شکست.

به گزارش اسپوتنیک، ویدیویی از مارکوس روخو مدافع منچستر یونایتد هنگام بازی پوكر با دوستانش در زمان قرنطین كروناویروس در آرجانتین منتشر شد.

روخو  که در حال حاضر به صورت قرضی در باشگاه آرجانتینی "استادیانتس" قرار دارد، توسط برادرش فرانکو فیلمبرداری شد و سپس این کلیپ را او در حساب اینستاگرام خود بارگذاری کرد، اما قبل از اینکه رسانه‌های آرژانتین آن را ببینند این ویدئو به سرعت حذف شد.

روخوی 30 ساله اولدترافورد را ترک کرد تا در پنجره نقل و انتقالات جنوری به باشگاه دوران کودکی خود بپیوندد اما این نقض ظاهری نظم و انضباط می‌تواند برای او مجازاتی در پی داشته باشد.

به نظر می‌رسد تجمع دوستان در اطراف روخو نقض قوانین قرنطین در آرجانتین است که اخیراً توسط رئیس جمهور آلبرتو فرناندز تا 10 ماه می تمدید شده است.

از اواسط ماه مارچ یک قرنطینه اجباری در سطح این کشور برقرار شده اما برخی از محدودیت‌‌ها کمتر هستند و به افراد اجازه داده می‌شد در 500 متری خانه خود برای ورزش بیرون شوند.

با این حال تشکیل گروه برای باز دید مجاز نیست در حالی که این امر در ویدیو به وضوح دیده می‌شود.

برادر روخو همچنین این بازیکن را یک روز زودتر با مشکل مواجه کرد وقتی ویدیو را از اینستاگرام خود منتشر نمود که نشان می‌داد با دوستانش در پارک پوکر می‌کنند.

برای ترکیب مسائل روخو پیراهن رقیب تیمش "بوکا جونیورز" را با نام و شماره 10 بازیکن افسانه‌ای "رومن ریکلمه" بر تن کرده بود.

با این حال روخو همچنین در خلال قرنطین کارهای خوبی انجام داده و در ماه گذشته غذا و نوشیدنی به بیش از 200 خانواده در شهر خود در لا پلاتا تحویل کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала