Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر بد به رئالی‌ها؛ امباپه یک فصل دیگر می‌ماند

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUکلیان امباپه
کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امباپه برای یک سال دیگر در PSG بماند که قراردادش در سال 2022 منقضی شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه فرانسوی اکیپ، دولت فرانسه در تاریخ 28 اپریل لیگ 1 را به پایان رساند و پاری سن‌ژرمن به دلیل برتری 12 امتیازی خود در صدر جدول، دو روز بعد قهرمان شناخته شد و حالا توجه کیلیان امباپه در پایتخت فرانسه به سمت آینده خواهد بود.

با وجود لغو لیگ 1، پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان اروپا باقی می‌ماند، بنابراین در صورت لزوم آنها مایل هستند بازی مرحله یک چهارم نهایی خود را در خارج از این کشور انجام دهند.

روز یکشنبه، تیتر درشت صفحه نخست نشریه اکیپ به دنبال تجزیه و تحلیل در مورد آینده وضعیت این ستاره 21 ساله به معنای ورزشی و شخصی او پرداخت.

این مُهاجم به خاطر همه‌گیرشدن کرونا ویروس پاریس را ترک کرده و در حال حاضر او در جنوب این کشور در خانه‌ای با یک باغ بزرگ همراه پدر و مادر و برادرانش قرنطین کرده است.

اکیپ معتقد است که برخلاف آنچه در رسانه‌های اسپانیایی پخش شده، امباپه برای یک سال دیگر در PSG ادامه خواهد داد و آنها فکر می‌کنند که وی قرارداد جدیدی را در این تیم امضا نمی‌کند زیرا قرارداد فعلی او در سال 2022 منقضی می‌شود.

پیام امباپه چند روز پیش در رسانه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه وی میل خود را به این باشگاه اعلام کرده یا روشی که او برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را جشن گرفت برخی از استدلال‌هایی است که اکیپ برای نشان دادن چگونگی بهبودی رابطه این ستاره فرانسوی با PSG استفاده کرده است.

در واقع روزنامه فرانسوی فاش می‌کند که امباپه تصمیم داشت تابستان گذشته PSG را ترک کند و به رئیس ناصر الخلیفی به همان اندازه گفت اما او در حال حاضر چنین عجله‌ای ندارد.

بنابراین همه چیز به سمت ماندگاری امباپه حداقل برای سال آینده در پاریس نشان می‌دهد اما تا زمانی که تمدید قرارداد اعلام نشود در پس زمینه یک شک و تردید وجود خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала