Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمرین تیم‌های «سری‌آ» امروز از سر گرفته می‌شود؛ یوونتوس همچنان در انتظار رونالدو

© Photo / JV / JVvتیم باشگاهی یوونتوس
تیم باشگاهی یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر ورزش ایتالیا اعلام کرده که بازیکنان می‌توانند به صورت انفرادی تمرینات شان را از سر گیرند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «آ.اس» اسپانیا، تیم‌های ایتالیایی می توانند از دوشنبه (امروز) تمرین کنند. بر اساس این گزارش، تمام باشگاه های حاضر در سری آ می توانند در کمپ های خود شروع به کار کنند. البته هر تیم برنامه اش متفاوت خواهد بود. باشگاه یوونتوس اعلام کرد که از سه شنبه باشگاه باز خواهد شد و از بازیکنانی که خارج از کشور هستند درخواست کرد به ایتالیا برگردند. آنها باید دو هفته در قرنطینه بمانند.

Serie A - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
خبر لغو سری آ چهارشنبه اعلام میشود

کریستیانو رونالدو برای بازگشت با هواپیمای شخصی خود با مشکلاتی روبرو شد اما در تورین مطمئن هستند این هفته به ایتالیا برمی گردد. وضعیت کالچو هنوز مشخص نیست. قبل از چهارشنبه دولت پروتکل فدراسیون فوتبال این کشور را بررسی خواهد کرد و اگر شرایط مناسب نباشد پایان لیگ اعلام خواهد شد.

وینچنزو اسپادافورا، وزیر وزرش ایتالیا در این مورد در صفحه شخصی‌اش نوشت:«خبرهای عجیبی می شنوم اما هیچ چیز عوض نشده است. تمرینات تیم ها (گروهی) تا هجدهم می از سر گرفته نخواهد شد و اکنون درباره برگزاری باقی مانده لیگ ها صحبت نمی شود

با شیوع ویروس کرونا در اروپا ایتالیا وضعیت بحرانی را در مواجه با این بیماری را تجربه کرد و تا امروز در این کشور نزدیک به 210,717 نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و همچنین 28,884 نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند. از همین رو نزدیک به دو ماه می‌شود که نه تنها مسابقات ورزشی از جمله سری آ بلکه تمرینات ورزشکاران نیز تعطیل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала