Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دروازه‌بان تاتنهام: فصل بی‌قهرمان برای لیورپول فاجعه است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر هوگو لوریس
هوگو لوریس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دروازه‌بان فرانسوی تاتنهام می‌گوید محروم کردن لیورپول از قهرمانی لیگ برتر بی‌رحمانه است.

به گزارش اسپوتنیک، محروم کردن لیورپول از قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به دلیل بحران اپیدمی کرونا، بی‌رحمانه است. او در صحبت با نشریه «اکیپ» در این خصوص اظهار داشت:«اکنون همه می خواهند که فصل فوتبال ادامه پیدا کند و قهرمانش در زمین و نه جای دیگری مشخص شود. اگر فصل همین جا به اتمام برسد، برای لیورپول فاجعه انگیز خواهد شد. زیرا این تیم فاصله امتیازی بسیار زیادی با تیم دوم جدول دارد و در عمل قهرمان لیگ برتر است.»

لوگوی باشگاه لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
اعتراض باشگاه لیورپول به درخواست شهرداری برای پایان زودهنگام لیگ
لیوریس در ادامه صحبت‌هایش بیان داشت:«به غیر از بحث قهرمانی، در اینجا همه علاقمند هستند که فصل ادامه یابد. مسلم است که سلامت بازیکنان و هواداران در اولویت است اما باید در کنارش بحث مالی باشگاه ها هم لحاظ شود. اگر لیگ برتر تعطیل شود همه حس می‌کنند کارشان نیمه‌تمام مانده. از این گذشته این هفته‌های آخر هیجان‌انگیزترین و زیباترین هفته‌های فصل بودند. هیچکس نمی‌خواهد لیگ اینطور به پایان برسد.»

پیش از تعلیق مسابقات لیگ برتر انگلیس به دلیل شیوع ویروس کرونا در ماه حوت، لیورپول با قطعی‌شدن قهرمانی‌اش در این فصل تنها دو پیروزی فاصله داشت. قهرمانی‌ای که اولین قهرمانی سرخ پوشان آنفیلد در فوتبال باشگاهی انگلیس بعد از سی سال خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала