Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا یک قهرمان است، کمتر باشگاهی توانایی جذب او را دارد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن فرانسه
پل پوگبا بازیکن فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس ضمن تمجید از پل پوگبا می‌گوید که در حال حاضر کمتر باشگاهی توانایی جذب او را دارد.

به گزارش اسپوتینک و به نقل از نشریه انگلیسی «دیلی میل»، فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس پیوستن پوگبا به یوونتوس را تقریبا منتفی دانست و اعلام کرده در شرایطی که تعطیلی مسابقات به باشگاه‌ها ضرر زده، کمتر باشگاهی برای جذب پوگبا توان مالی دارد.

Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
جلسات بدنسازی خانگی پوگبا

پاراتیچی ضمن تمجید از ستاره فرانسوی منچستریونایتد اظهار داشت:«پوگبا بازیکن فوق العاده‌ای است. ما او را به عنوان یک قهرمان می‌شناسیم، اما اکنون شرایط تغییر کرده و با شرایط مالی موجود، پرداخت دستمزد چنین بازیکنی کار سخت تری شده و کمتر باشگاهی توانایی جذب پوگبا را دارد.»

هافبک تیم فوتبال منچستر یونایتد از مدت‌ها پیش به دنبال جدایی از این تیم است و از یوونتوس و رئال مادرید به عنوان اصلی‌ترین باشگاه‌های خواهان این بازیکن نام برده می‌شود. شیاطین سرخ نیز با به خدمت گرفتن برونو فرناندز، آماده است تا پیشنهاد‌های مربوط به هافبک فرانسوی خود را بررسی کند، زیرا قرارداد پوگبا با منچستر یونایتد تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد و بدون پرداخت هیچ مبلغی از منچستر یونایتد جدا شود.

پوگبا در حال حاضر 290 هزار پوندی در هفته دستمزد دریافت می‌کند. با این حال او در ماه‌های گذشته تمایلش برای جدایی از شیاطین سرخ را علنی کرده، اما بحران اقتصادی ناشی از کرونا باعث شده تا باشگاه‌های خواهان این هافبک فرانسوی توانایی پرداخت بند آزادسازی او را نداشته باشند و همین موضوع آینده او را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. 

پوگبا سال 2016 با قراردادی به ارزش 89 میلیون پوند از یوونتوس جدا شد و به منچستر یونایتد پیوست تا به گران‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала