Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو می‌خواهد بزرگترین بازیکن تاریخ فوتبال باشد

© AFP 2023 / StringerКриштиану Роналду празднует свой гол во время матча FC Barcelona - Real Madrid CF, 2017 год
Криштиану Роналду празднует свой гол во время матча FC Barcelona - Real Madrid CF, 2017 год - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گری نویل، همبازی سابق کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد می‌گوید این بازیکن در نظر دارد تا با عبور از پله افسانه‌ای به بزرگترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود

به گزارش اسپوتنیک، گری نویل، بازیکنی که برای شش سال در کنار کریستیانو رونالدو حضور داشت می‌گوید او هنوز جاه‌طلبی‌های زیادی در ذهن دارد. رونالدو 18 سال است که در بهترین سطح از فوتبال رقابت می‌کند و در سن 35 سالگی همچنان به عنوان یک ابرستاره شناخته می‌شود.

ارلینگ هالند  Футбол. Лига Европы. Матч Зенит - Мольде - اسپوتنیک افغانستان
هالند: مسی بیشتر از رونالدو شایستۀ توپ طلا است
نویل در صحبت با اسکای اسپورت در این خصوص بیان داشت:«تلاش او برای رسیدن به بهترین در جهان از این جهان خارج بود. او یکی از معدود بازیکنانی بود که من با آن بازی کردم و به طور علنی اعلام کرد که غنائم انفرادی برای او مهم است. او فقط می‌خواست بهترین باشد و کاری که در طول سال‌ها انجام داده کاملاً استثنایی بوده است. دستاوردهای او شگفت انگیز بوده است و او برای این کار بسیار سخت تلاش کرده است.»
همبازی سابق فوق ستاره پرتگالی یوونتوس در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت:«او هر سال سطح حرفه‌ای خود را بالا برد و پیشرفت کرد. من فکر می‌کنم که او برنامه‌ای برای گرفتن و عبور از رکورد پله دارد. او می‌خواهد بزرگترین بازیکن زمان باشد و این تنها هدف اوست. با توجه به تیم‌هایی که او در آن بازی کرده و جام‌هایی که به دست می‌آورد مشخص است که می‌خواهد بهترین بازیکن زمان باشد

رونالدو در طول فصول گذشته در منچستریونایتد، رئال مادرید و یووه موفق به کسب سه عنوان قهرمانی در لیگ برتر، دو قهرمانی در لالیگا، یک اسکودتو و پنج جام اروپا شد و در ضمنا 5 جایزه توپ طلا نیز کسب کرده است. او در سال 2018 مادرید را به عنوان برترین گلزن این باشگاه ترک کرد و همچنین بیش از هر بازیکن دیگری در تاریخ تیم ملی پرتگال، گلزنی کرده است، با قهرمانی در جام ملت‌های اروپا 2016 او در رده ملی هم یک بازیکن بزرگ شناخته می‌شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала