Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامه بازی‌های لیگ برتر انگلیس با یک تصمیم عجیب!

© REUTERS / Phil NobleМатч между клубами "Ливерпуль" и "Вест Хэм Юнайтед"
Матч между клубами Ливерпуль и Вест Хэм Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس اتحادیه فوتبال انگلیس پیشنهاد عجیبی برای ادامه رقابت‌های فوتبال این کشور ارائه کرده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «دیلی میل»، لیگ برتر در حال بررسی ایده‌های متفاوت؛ ممکن است فوتبال پس از بازگشت 90 دقیقه‌ای نباشد. گوردون تیلور، مدیر عامل اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای می‌گوید برگزاری فوتبال با نیمه‌هایی کمتر از 15 دقیقه، یکی از طرح‌های در دست بررسی است.

Бернарду Силва и Рахим Стерлинг реагируют во время пенальти на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
احتمال برگزاری ادامه لیگ برتر در استرالیا
رییس اتحادیه فوتبال انگلیس در این خصوص توضیح داد:«باید صبر کنیم و ببینیم چه می شود. من در مورد پروتکل های آتی و در رابطه با آینده صحبت می کنم. ما از آینده خبر نداریم، آنچه می دانیم این است که چه گزاره هایی ارائه شده است و چه ایده هایی در پیش رو خواهد بود.. تعویض های بیشتر، نیمه هایی که احتمالا 45 دقیقه ای نباشند، ورزشگاه‌های خالی از تماشاگر و برگزاری بازی ها در پشت درهای بسته، ایده ها زیادی مطرح شده است.»

لیگ برتر امیدوار است مسابقات از تاریخ 8 جون ادامه پیدا کنند. البته اعمال تغییراتی در روند برگزاری مسابقات در سایه ویروس کرونا دور از انتظار نیست. گفتنی است برگزاری فوتبال با نیمه‌های کمتر از 45 دقیقه در صورتی که با اتفاق نظر دو تیم و داور همراه باشد، از نظر قانونی مانعی ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала