Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل و رودریگز دو عامل اصلی خرید کاماوینگا

© REUTERS / Albert Geaخامس رودریگز
خامس رودریگز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال‌مادرید برای اولین بار با خامس و گرت بیل بیرون آمد و به دنبال راه‌چاره‌ی انتقال کاماوینگا شد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید می‌خواهد حداقل پنج دارایی ارزشمندش را بفروش تا تا بتواند به میزان کافی پول برای صرف سایر اهداف تابستانی‌اش پس از بحران کرونا ویروس جمع کند.

به نقل از مارکا، سران برنابئو به دلیل عدم اطمینان مالی در بحران کوید 19 دستورالعمل جدی برای فروش بازیکن قبل از خرید داده‌اند.

غول لالیگا باید حداقل 5 بازیکن برترش را بفروشد تا در تابستان استوار شود زیرا در بازگشت مجموع 37 بازیکن در ترکیب تیم‌شان حضور خواهند داشت.

گفته می‌شود که زین الدین زیدان سرمربی رئال یک هوادار بزرگ کاماوینگای 17 ساله است و به نظر می‌رسد این بازیکن در اولویت قرار دارد زیرا تیم اسپانیایی به دنبال یک هافبک دفاعی است.

لوس‌بلانکوس بازیکن رنس را جایگزین ایده‌آل برای پل پوگبا در میان گزارش‌ها می‌داند که این ستاره فرانسوی آماده است تا برای یک سال دیگر در اولدترافورد بماند.

بازیکن جوان و آینده دارد در فرانسه با 36 بازی، یک گل و دو پاس گل جایگاه مناسبی برای خود کسب کرده است.

هنگامی که تیم او در ماه آگست پاری سن ژرمن را شکست داد او جوانترین بازیکنی بود که در تاریخ لیگ دستیار پیدا کرد.

تصور می‌شود شرط آزادی در قرارداد کاماوینگا وجود ندارد و احتمالاً قیمت او از حدود 44 میلیون پوند شروع می‌شود.

زیزو برای جذب ارلینگ هالندِ شرور 19 ساله که بند آزادی او 63 میلیون پوند در بوروسیا دورتموند است به پول نقد احتیاج دارد.

بیل بارها و بارها با دور شدن از رئال پیوند خورده اما دستمزد او در هفته 650.000 پوند به این معنی است که معدود باشگاه‌هایی به خصوص با توجه به شرایط فعلی می‌توانند از پس او برآیند.

زیدان در سال 2019 ناامید به شیک ستاره ولزی شد اما یک حرکت 1 میلیون پوندی هفته‌ای به جیانگ سو سانینگ در اواخر روز سقوط کرد.

بعداً بیل دوباره در تیم اول مادرید مجدداً ادغام شد اما فوق ستاره مستعد آسیب دیدگی تلاش کرده تا تأثیر زیادی بگذارد و تنها سه گل به ثمر رساند و در 18 بازی دو بازی دیگر به این تیم کمک کرد.

دیمیتار برباتوف اظهار داشت نیوکاسل باید در میان تصاحب 300 میلیون پوند خود با یک کنسرسیوم تحت حمایت عربستان سعودی، این ستاره را می‌تواند جذب کند.

رودریگز فقط یک سال فرصت دارد تا قراردادش را اجرا کند تا رئال مشتاق این باشد که او را از دست ندهد و به مدت 35 میلیون پوند اجازه دهد.

بایرن مونیخ تابستان گذشته شانس تبدیل قراردادقرضی خود به یک قرارداد دائمی را رد کرد. با این حال ستاره سابق موناکو به برنابئو بازگشت و در این فصل فقط 13 بار بازی کرده است.

طبق گزارش‌ها اورتون امید به جذب ستاره برنابئو دارد اما این تیم با آرسنال، چلسی و وولوز روبرو است در حالی که اینتر میامی نیز او را می‌خواهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала