Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه به یک شرط در پاریس می‌ماند

© REUTERS / GONZALO FUENTESSoccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal
Soccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیلیان امباپه فقط قرارداد را PSG مشروط به بندهایی قابل درج در قرارداد نامه تمدید خواهد نمود.

به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن‌ژرمن اقامت خود را در "پارک ده‌پرنس" تنها در صورتی تمدید می‌کند که قرارداد جدید وی شامل بندهایی باشد که به وی اجازه می‌دهد به رئال مادرید بپیوندد.

این ستاره 21 ساله که گمان می‌رود هفته‌ای 600.000 پوند پیمان هفته خود را برای ماندن در فرانسه تا سال 2022 با قهرمان لیگ 1 قرارداد نماید و ترس PSG از این است که آنها می‌توانند امباپه  را در پایان فصل از دست بدهند، آنها آماده هستند که اجازه نمی‌دهند تا او به گونه رایگان در دوسال آینده پاریس را ترک کند زیرا آنها به سختی تلاش می‌کنند او را تا زمانی که می‌توانند نگه‌دارند.

حتی گفته شده که پاریسی‌ها ترجیح می‌دهند برنده جام جهانی برای دو فصل آینده روی نیمکت بشیند تا اینکه در تابستان به رئال فروخته شود.

با توجه به بحران کروناویروس این درک وجود دارد که مادرید تا سال آینده اقدامی برای امباپه انجام ندهد جایی که آنها امیدوار هستند بتوانند PSG را در مذاکرات وسوسه کنند.

اما طرف فرانسوی امیدوار است که دارایی با ارزش آنها قرارداد را روی میز منعقد کند که این امر وی را به چهارمین فوتبالیست پردرآمد دنیا تبدیل می‌نماید.

اما مطابق گزارش خبرنامه اسپانیایی AS اگر بند جدیدی در اختیار قرار گیرد كه اگر رئال با قیمت درخواست PSG مطابقت داشته باشد او می تواند به توافق جدید بپردازد و ادعا می‌شود این هزینه آنها در منطقه حدود 194 میلیون پوند باشد.

این وضعیت را هم برای بازیکن و هم برای باشگاه ایجاد می‌کند و امباپه می‌تواند حقوق خود را دو برابر کند و PSG تا اطمینان حاصل کند که آنها او را به طور رایگان از دست نمی‌دهند و به دلیل وضعیت اقتصادی فعلی ممکن است رئال حتی ظرف دو سال آینده نتواند چنین پولی را تأمین کند.

آ اس در ادامه می‌افزاید؛ برنامه زیدان این بود كه برای امباپه به همان روشی عمل كند كه ادن هازارد را خریدند، منتظر ماند تا یك سال از قراردادش باقی بماند.

گفته می‌شود امباپه که در 120 بازی 90 گل برای PSG به ثمر رسانده علاقه لیورپول را نیز جلب کرده است.

ادعا شده که یورگن کلوپ با پدر وی تماس گرفته تا در مورد شرایط پیوستن او به مرسی‌ساید‌ها صحبت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала