Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد عجیب یک باشگاه برازیلی برای آرین روبن!

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر آرین روبن
آرین روبن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره تیم بایرن مونیخ که به تازگی از فوتبال خداحافظی کرده است با پیشنهاد جدیدی از یک تیم برزیلی مواجه شده تا به فوتبال برگردد.

به گزارش اسپوتنیک، در پایان فصل گذشته بود که آرین روبن، ستاره 36 ساله و هلندی بعد از یک دهه درخشان در بایرن مونیخ تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت. آرین روبن با کسب 12 عنوان قهرمانی لیگ در چهار کشور مختلف و همچنین لیگ قهرمانان اروپا در سال 2013 و چندین جام دیگر، فصل قبل با دنیای فوتبال وداع کرد.

آرین روبن - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آرین روبن، ستاره‌ای که موفقیت دنباله‌رو او بود

حالا نشریه برازیلی «گلوبه اسپورت» خبر از پیشنهاد باشگاه بوتافوگو برازیل برای خرید این بازیکن داد. این نشریه مدعی شد مدیران بوتافوگو با آرین روبن تماس گرفته و مذاکراتی برای خرید این بازیکن در هفته آتی داشته اند. البته هنوز این بازیکن هلندی پاسخی به مدیران بوتافوگو نداده و در حال ارزیابی شرایط است.

ریکاردو روتنبرگ، سرمربی بوتافوگو در این مورد گفته:«روبن بایزکن ایده‌آل من است و من او را بازیکن بزرگی می‌دانم. همیشه این ریسک وجود دارد که شما برای مدت‌های زیاد کاری انجام ندهید اما من با او در ارتباط بودم و روبن از این پیشنهاد راضی به نظر می‌رسد. می‌دانیم او مدت‌ها است بازی نکرده و می‌تواند 4 برابر دیگر جاها درآمد کسب کند اما او گفته از پیشنهاد بوتافوگو هیجان زده شده است

اخیر این وینگر تند و تیز هالندی در مصاحبه ای مدعی شد برای بازگشت به دنیای فوتبال وسوسه شده و حس می کند همچنان می تواند بازی کند. روبن که سابقه بازی در‌ لیگ‌های هلند، انگلیس، اسپانیا و آلمان و تیم‌هایی چون چلسی، آیندهوون، چلسی، رئال و بایرن مونیخ را دارد در دوران بازی‌اش 12 بار قهرمان لیگ‌های مختلف شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала