Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اردوهای قرنطینه بوندس لیگا چگونه سپری می‌شود؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Ростов"
ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم‌های بوندس‌لیگایی اردوهای قرنطینه خود را در هفته قبل از شروع مجدد بازی‌ها سپری می‌کنند؟

به گزارش اسپوتنیک، بعد از گذشت چند هفته از صحبت‌‌ها بین لیگ و مسولین سرانجام به بوندس لیگا اجازه داده شد تا دوباره آغاز شود و ستاره‌های فوتبال آلمان اکنون در حال آماده سازی برای یک اردوی تمرینی قرنطینه هستند.

Football Soccer - Borussia Dortmund v VFL Wolfsburg - German Bundesliga - Signal Iduna Park stadium, Germany - 18/02/17 - اسپوتنیک افغانستان
فوری؛ دوهفته قرنطینه برای تمام تیم‌های بوندس‌لیگا

شروع مجدد ممکن است خبر خوبی برای میلیون‌ها هوادار پرشور فوتبال در سراسر جهان باشد اما برای ستاره‌های لیگ برتر آلمان به معنای بازگشت ناگهانی به کار تمام وقت است.

با برنامه‌ریزی لیگ برای شروع مجدد در 15 می، ستاره‌های بایرن مونیخ، بوروسیا دورتموند تنها یک هفته فرصت دارند تا برای 9 بازی باقی‌مانده فصل آماده شوند.

در طی دو ماه گذشته در اوج اپریل بازیکنان بوندس‌لیگا در گروه‌های کوچک تمرین می‌کنند اما برای اکثر آنها این آخر هفته اولین فرصت برای شرکت در تمرینات کامل تیم است.

برخی از آنها در مورد خطر آسیب دیدگی ابراز نگرانی کرده‌اند ولی برخی دیگر نیز شکایت کرده‌اند که بازگشت سریع برخی از باشگاه‌ها با خطر روبرو خواهد کرد.

با این وجود حداقل برای هفته آینده تمام باشگاه‌های بوندس لیگا همین کار را انجام می‌دهند. طبق برنامه‌ای که توسط لیگ فوتبال آلمان (DFL) تهیه شده اکنون تک تک تیم‌ها موظف هستند برای یک هفته قبل از شروع فصل وارد قرنطینه شوند.

این بدان معناست که یک اردوی تمرینی فشرده و هفت روزه با بازیکنانی که بین یک هتل تیمی و یک اردوگاه آموزشی سرخ شده‌اند.

برای بعضی‌ها به اندازه کافی آسان است به عنوان مثال بوروسیا مونشن گلادباخ هتلی با مضامین باشگاهی درست در کنار استادیوم خود قرار داده که بازیکنان در آن هفته دیگر را سپری می‌کنند.

هتل "بورسیا 8 گِرِد" به اصطلاح به این دلیل که در یک سطح هشت درجه تکیه می‌کند در سال 2019 افتتاح شد و دارای اتاق‌هایی اختصاص داده شده به بازی‌های کلاسیک از تاریخ این باشگاه است.

از آنجا تنها یک پیاده روی کوتاه تا استادیوم جایی که بازیکنان باید طبق قوانین فاصله اجتماعی و امکانات تمرینی مجاور وعده‌های غذایی خود را بخورند.

برای بایرن مونیخ تمرین قرنطینه بیشتر مشکل لوجستیک را به وجود می‌آورد. مرکز سابق سابنر کلوپ فضا برای اُسکان کامل تیم و کارمندان اول ندارد.

همچنین AZ گزارش می‌دهد که این باشگاه در هتلی در حومه شمالی مونیخ مستقر شده و تمرینات خود را به "پردیس بایرن" در نزدیکی محل معمولاً مقر تیم‌های جوانان و زنان منتقل می‌کند.

در همین حال ، بروسیا دورتموند قرار است به سایت یکی از تاریک‌ترین فصل‌های تاریخ باشگاه بازگردد.

طبق گزارش بیلد پیش بینی می‌شود جیدون سانچو، ارلینگ هالند و هم تیمی‌های آنان اردوگاه خود را در "ال‌اَ رایف هتل" مستقر کنند محلی که حمله بمبی برای تیم آنها در سال 2017 اتفاق افتاد که در آن رویداد مارک بارتار مدافع سابق این تیم زخم برداشت و حمله کننده نیز بعد از دستگیری به 14 سال زندان محکوم گشت.

با وجود خاطرات نامطبوع این هتل در سال‌های اخیر یک پایگاه امتحان شده و مورد اعتماد دورتموند باقی مانده است.

آربی‌لایپزیک یکی دیگر از تیم‌های دارای مکان در لیگ قهرمانان اروپا هنوز مشخص نیست که در روزهای آینده بازیکنان را در کجا قرار خواهد داد اما در مصاحبه با پخش کننده عمومی ARD هفته گذشته مارسل هالشتنبرگ مدافع این تیم فاش کرد که تیم شان می‌تواند در زمین تمرین بخوابد.

دفتر مرکزی پشتیبانی باشگاه ردبول شامل خوابگاه‌هایی است که معمولاً میزبان بازیکنان تیم جوانان هستند که خانواده آنها در منطقه محلی مستقر نیستند و اتاق‌های مشترک مجهز به تلویزیون و کنسول‌های بازی را شامل می‌شوند.

با این حال بدون شک ستاره‌های بوندس‌لیگا زندگی رایلی را در حفاری‌های قرنطینه خود تجربه می‌کنند و همه از این توجه کوتاه خوشحال نیستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала