Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک بارسایی‌ و دو رئالی‌ در لیست خرید بکام

© AFP 2023 / Josep LagoФутболист Артуро Видаль во время футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне
Футболист Артуро Видаль во время футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بکام برای تقویت تیمش در لیگ MLS ستاره های لالیگا را مدنظر قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «سان» انگلیس، دیوید بکام قصد دارد گرث بیل و خامس رودریگس را از رئال مادرید و آرتورو ویدال را از بارسلونا به تیم تازه‌ تأسیس خود یعنی اینتر میامی در لیگ فوتبال حرفه‌ای آمریکا MLS ببرد.

Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گرت بیل قصد ترک رئال را ندارد

در حال حاضر شراط گرت بیل، خامس رودریگس و آرتورو ویدال در رئال و بارسا نامشخص است و فرصت خوبی خواهد بود تا بکام بازیکن بزرگ برای تیمش جذب کند. مدیرورزشی اینترمیامی خرید ستاره برای این تیم را تأیید کرده، اما مدعی شد این اتفاق مشخص نیست چه زمانی رخ بدهد و بعید است فعلاً بازیکن مطرح به خدمت بگیرند.

گرث بیل ولزی نیز که تا سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد و بالاترین دستمزد را در میان بازیکنان این تیم دریافت می‌کند، در لیست خروجی کهکشانی‌ها قرار دارد چرا که فروش این بازیکن می‌‌تواند کمک زیادی به رئال مادرید در این بحران اقتصادی فعلی کند.

خامس رودریگس دیگر بازیکن که تا پایان ماه ژوئن 2021 تحت قرارداد رئال مادرید است، این فصل تنها در 9 بازی برای سفیدپوشان مادریدی به میدان رفته و زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی وی از جمع کهشکانی‌ها هم به گوش می‌رسد.

آرتورو ویدال بازیکن بارسلونا که تابستان 2018 با امضای قراردادی سه ساله به ارزش 19 میلیون یورو از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست، در ماه‌هایی اخیر بحث جدایی‌اش از کاتالان‌ها و احتمال پیوستنش به اینتر هم مطرح شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала