Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موافقت دولت انگلیس با از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر

© AFP 2023 / Glyn KirkЗрители на футбольном матче между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Зрители на футбольном матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ماه آینده و در پشت درهای بسته از سرگرفته خواهد شد و دولت کشور با این موضوع موافق است.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از دو ماه به اینسو به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف است و باشگاه‌ها ضررهای مالی زیادی را متقبل شده اند.

تیم فوتبال لیورپول   Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
ممنوعیت شادی بعد از گل در لیگ برتر انگلیس!

دولت انگلیس برای کاهش ضررهای مالی باشگاه با از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر موافقت کرد و این احتمال وجود دارد که این رقابت‌ها به تاریخ 1 جون بدون حضور تماشاگران و پشت در های بسته از سر گرفته شود.
دولت انگلیس همچنان اعلام کرده است که این تصمیم برای یک سال قابل اجرا خواهد بود و اجازه نخواهند داد تا اجتماعات بزرگ برگزار گردد.
نخست وزیر بوریس جانسون و دولت وی معتقدند که تا زمانی که واکسن کویید 19 پیدا نشود نمی‌توانند به برگزاری تجمعات بزرگ اجازه دهند و مسابقات فوتبال نیز پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.
با این حساب تیم‌های لیگ برتر مجبور اند تا نیمی از فصل لیگ برتر را پشت درهای بسته برگزار کنند و خبری از حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала