Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نامزد رونالدو برای کمک به بیمارستان‌ها لوازم شخصی خود را حراج کرد + عکس

© REUTERS / Juan MedinaSoccer Football - Cristiano Ronaldo receives the MARCA Legend award - Reina Victoria Theater, Madrid, Spain - July 29, 2019 Cristiano Ronaldo poses with partner Georgina Rodriguez and the MARCA Legend award
Soccer Football - Cristiano Ronaldo receives the MARCA Legend award - Reina Victoria Theater, Madrid, Spain - July 29, 2019   Cristiano Ronaldo poses with partner Georgina Rodriguez and the MARCA Legend award   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جورجینا رودریگز نامزد رونالدو هم در امور خیریه خیلی فعال بوده است و تصمیم گرفته است که برخی از لوازم شخصی خود را برای حراج بگذارد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «آ.اس» اسپانیا، جورجینا رودریگز نامزد رونالدو برخی از لوازم شخصی خود را برای حراج گذاشت تا برای بیمارستان های اسپانیا پول جمع کند چرا که بیمارستان های اسپانیا به خاطر بحران کرونا هفته های سختی را پشت سر گذاشته اند. نامزد رونالدو برای این کار از یک نرم افزار معروف فروش کالاهای دست دوم نیز کمک گرفته است.

Cristiano Ronaldo- Georgina Rodriguez - اسپوتنیک افغانستان
کمکِ نامزد رونالدو برای مبارزه با کرونا+عکس
جورجینا در صفحه اینستاگرامش در این خصوص نوشته است:«در حال حاضر شرایط وحشتناکی را تجربه می کنیم که بیمارستان ها، پزشکان، پرستاران و کل پرسنل درمان و بیماران مبتلا به کرونا به کمک ما نیاز دارند. اسپانیا به علت بحران کرونا روزهای سختی را تجربه می کند و به همین خاطر به کمک شما نیاز است. در کنار هم می توانیم به کشور و سیاره خود کمک کنیم.»

یکی از جالب ترین اقلام این حراجی مربوط به پیراهن شماره هفت یوونتوس  با امضای کریستیانو رونالدو است که روی این پیراهن چهار هزار یورو قیمت گذاری شده است و باید دید چه اتفاقاتی در پیش خواهد بود. اقلام دیگری نظیر لباس آبی که جورجینا در مراسم MTV به تن کرد و خیلی معروف شد نیز در این حراجی به چشم می خورد.

View this post on Instagram

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала