Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسکولز: الدترافورد آماده معرفی رونالدینیو بود اما او به بارسا رفت

© AP Photo / Jon SuperPaul Scholes as a television pundit before the English Premier League soccer match between Everton and Chelsea at Goodison Park Stadium, Liverpool, England, Saturday Sept. 12, 2015
Paul Scholes as a television pundit before the English Premier League soccer match between Everton and Chelsea at Goodison Park Stadium, Liverpool, England, Saturday Sept. 12, 2015 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پل اسکولز اسطوره منچستریونایتد مدعی شد که رونالدینیو در آستانه انتقال به این باشگاه قرار داشت اما در آخرین لحظات او تصمیم گرفت به بارسا برود.

به گزارش اسپوتنیک، پل اسکولز یکی از ستاره‌های نامدار فوتبال انگلیس و از بهترین هافبک‌های منچستریونایتد بود که سال‌های درخشانی را در این باشگاه سپری کرد.

Бразильский нападающий Роналдиньо говорит по телефону во время церемонии награждения мужчин на Олимпийском футбольном турнире на национальном стадионе в Пекине, 2008 год - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونالدینیو: روزهای دشواری را در زندان سپری کردم

این بازیکن سابق فوتبال امروز در گفت‌وگویی در مورد بازیکنانی که حسرت بازی کردن با آن‌ها خورده است، صحبت کرد و مدعی شد که رونالدینیو یکی از آن‌ها بوده است.
او همچنان بیان کرد که زمانی او در آستانه انتقال به منچستریونایتد قرار داشت و باشگاه تمام آمادگی را داشت تا رونالدینیو را در ورزشگاه الدترافورد به معرفی بگیرد و شماره تیم ملی را به او بدهد اما در آخرین دقایق او تصمیم گرفت به بارسا برود و از آمدن به این‌جا منصرف شد.

اسکولز گفت:" رونالدینیو یکی از بازیکنان برجسته است. من نمی توانم به یاد بیاورم چه سالی بود اما من واقعاً فکر می کنم مدیران باشگاه در مورد او گفتند که قرار است به اینجا بیاید. باشگاه تمام آمادگی را داشت و حتی شماره برای او جدا گذاشته شده بود اما او به بارسا رفت. جالب است که ما در پیش فصل با بارسا بازی داشتیم و همه منتظر بودیم که رونالدینیو چه بازیکنی است. وقتی برابر بارسا بازی کردیم همه به او لگد میزدیم زیرا او با ما ملحق نشده بود. من با بسیار از بازیکنان خوب بازی کردم اما رونالدینیو این فرصت را از من گرفت."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала