Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ‌برتری‌ها می‌توانند به عربستان نه بگویند

© Sputnik / Игорь Чекачков /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه فوتبال نیوکاسل یونایتد Футбол. Лига Европы. Матч "Металлист" - "Ньюкасл"
باشگاه فوتبال نیوکاسل یونایتد Футбол. Лига Европы. Матч Металлист - Ньюкасл - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان می‌توانند با هم گروهی یک صدا شوند و 300 میلیون پوند سعودی را برای نیوکاسل مسدود کنند.

به گزارش اسپوتنیک، حداقل 10 باشگاه لیگ برتر می‌تواند سرمایه پیشنهادی 300 میلیون پوندی عربستان سعودی برای نیوکاسل یونایتد را مسدود کنند.

نشریه "سان" در این باره مدعی می‌شود که ناآرامی‌ها در حال افزایش است و آنها می‌توانند بخاطر نگرانی‌های تجاری با هم جمع شوند و مانع فروش تیمی از لیگ برتر شوند.

اسناد حقوقی تازه‌ای به لیگ ارسال شده که ادعا می‌شود شواهدی از ارتباط بین دولت سعودی و جریان غیرقانونی ورزش در این کشور ارائه می‌دهد. در حال حاضر پرونده‌های حقوقی متعددی در رابطه با این موضوع در جریان است.

اگر اسناد پیوندی بین دولت سعودی و سکوی دزدان BeoutQ   نشان دهد این امر باعث خواهد شد که آنها نتوانند آزمایش مناسب مالک را انجام دهند.

اوایل ماه جاری نشریه "اسپورت میل" فاش کرد که چیلن‌های بی‌تی‌اسپورت و اسکای در دولت ایالات متحده آمریکا برای تحریم پادشاهی عربستان سعودی به دلیل دزدی پخش تلویزیونی اخیراً در جنوری سال 2020 شکایت کردند.

انتظار می‌رود با تصمیم گیری درمورد کارفرمایان لیگ تصمیمات سرمربیان لیگ به تاخیر بیفتد.

اعتقاد بر این است که باشگاه‌های رقیب توجه زیادی به نحوه بروز آن دارند.

تصاحب 300 میلیون پوند نیوکاسل نشان می دهد صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی 80 درصد سهام در این باشگاه را به خود اختصاص می‌دهد در حالی که شرکای PCP آماندا استاویلی 10 درصد و سهام باقی مانده دیگر نیز در اختیار دیوید و سیمون روبن را دارند خواهد بود.

تأخیر در اعلام تصاحب با حمایت محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی، مایك اشلی را مجاب ساخت که آیا او باید به دنبال خریدارانِ دیگر باشد یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала