Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دروازه‌بان لیورپول: هیچ ترسی ندارم؛ فوتبال باید آغاز شود

© REUTERS / Carl Recine Матч 1/8 финала "Ливерпуль" - "Атлетико Мадрид" на стадионе в Ливерпуле
Матч 1/8 финала Ливерпуль - Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آدریان، دروازه‌بان لیورپول می‌گوید که او هیچ ترسی به از سرگیری مسابقات ندارد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت معروف فوتبالی «گل»، لیگ برتر انگلیس می‌تواند از اواسط ماه جون ادامه پیدا کند ولی برخی بازیکنان نگرانی خود را از امن نبودن چنین رویکردی ابراز کرده‌اند. آدریان که در فصل جاری 18 بار برای سرخ‌های لندند به میدان رفته، در این خصوص با سایت «گل» صحبت کرده است.

Матч между клубами Ливерпуль и Вест Хэм Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
اعتراض مربیان لیگ جزیره به زمان برگزاری مسابقات
او در این مصاحبه در پیوند به از سرگیری رقابت‌های فوتبال گفت:«هیچ ترسی ندارم. احترام و مسئولیت پذیری بالایی وجود دارد. وضعیت جدی است ولی ما حرفه‌ای هستیم. ما اینجا هستیم تا کار خودمان را انجام بدهیم.»

قبل از تعطیلی لیگ به خاطر شیوع ویروس کرونا، لیورپول با اختلافی 25 امتیازی صدرنشین لیگ برتر بود. با بیش از 229 هزار مورد تایید شده و 33 هزار جان باخته، انگلستان یکی از کشورهایی است که بیشترین آسیب را از این ویروس دیده است. آدریان اعتقاد دارد انگلیس برای مقابله با ویروسی که در سطح جهانی جان بیش از 297 هزار نفر را گرفته است، هنوز کار دارد.

 جلسات این هفته اهمیت زیادی داشتند. البته هنوز یک جلسه با حضور کاپیتان‌ها، سرمربی‌ها و مربیان لیگ برتر باقی مانده است. برای آغاز تمرینات در گروه‌های کوچک از دوشنبه آینده به ما چراغ سبز نشان‌ داده‌اند و انتظار می‌رود لیگ از میانه‌های ماه جون ادامه پیدا کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала