Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زلاتان به خاطر رانندگی با فراری جریمه می‌شود

© REUTERS / John Sibley Livepicزلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم»
زلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زلاتان ابراهیموویچ بازیکن سویدنی آ ث میلان به خاطر گشت و گذار با فِراری 1.6 میلیون یوریی جریمه می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، زلاتان ابراهیموویچ ستاره نام آشنای آ ث میلان که در انجام کارهای عجیب و سخن‌های جدید شهره است به دلیل گشت و گذار با موتر گران‌قیمتش (فراری 1.6 میلیون یوریی) در جاده‌های استکهلم منتظر جریمه سنگین باشد.

او که در بیرون از زمین ستاره با حاشیه به شمار می‌رود، پس از اینکه مجسمه‌اش در مالمو  از سوی هواداران تخریب شد، او در اکتبر 2019 و به مناسبت جشن تولدی 38 سالگی‌اش موتر "فِراری مونتزا اس پی 2" را به ارزش 1.6 میلیون یورو خریداری کرد و اقدام به نگهداری آن در استکهلم کرد و این قضیه را نیز در صفحه اینستاگرامش با هوادران خود شریک کرد.

پس از تعطیلی رقابت‌های فوتبال سری آ به دلیل شیوع کرونا، زلاتان به سویدن برگشت و از موتر مورد علاقه‌اش چندبار استفاده کرده و در جاده‌های استکهلم رانندگی کرد، امری که حالا برای او دردسر ساز شده است.

دلیل اصلی این مشکل ثبت نبودن فراری 1.6 میلیون یورویی او است که تا کنون به همین اساس او اجازه گشت و گذار با این موتر را ندارد و این مساله می‌تواند جریمه‌ای سنگین را برای وی در پی داشته باشد.

میکائیل اندرسون مسئول آژانس حمل و نقل سویدن می‌گوید: " از 30 مارچ جواز تردد موتر زلاتان منقضی شده و او تنها می‌تواند در چند کیلومتری نزدیکترین مرکز بازرسی رانندگی کند." 

جالب است که از این نوع موتر در جهان تنها 499 نمونه وجود دارد و برای زلاتان که درآمد بالای 25 میلیون یورویی در سال دارد خرید چنین موترهای لوکس کار دشواری به نظر نمی‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала