Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زندگی لوکس مالک میلیارد تاتنهام در آب‌های شناور + عکس

© AFP 2023 / Kazuhiro NogiФотографы и корреспонденты на фоне круизного лайнера Diamond Princes, помещенного в карантин у японского порта Йокогама
Фотографы и корреспонденты на фоне круизного лайнера Diamond Princes, помещенного в карантин у японского порта Йокогама - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
صاحب میلیارد باشگاه تاتنهام مالک کشتی است که در آن میدان تنیس و تجهیزات چشم‌گیر تعبیه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، هنگامی که شما ثروتی در حدود 4.3 میلیارد پوند داشته باشد، دوست ندارید تا اسباب بازی‌های کودکانه را بدزدید.

روی همین امر دارایی جو لوئیس صاحب میلیاردر تاتنهام شهادت بر این واقعیت است.

او  صاحب یک کشتی فوق العاده و حیرت‌انگیز 113 میلیون پوندی است که طول آن 321 فوت است.

اعتقاد بر این است که این میلیارد در آن زندگی می‌کند و همچنان به عنوان دفتر کار استفاده می‌نماید.

با این وجود هرچه که یک مرد 83 ساله از نظر امکانات "از جمله اولین میدان تنیس در فضای باز به اندازه کامل که تاکنون روی یک قایق بادبانی نصب شده" بهتر است.

امسال رقابت‌های تنیس ویمبلدون لغو شد اما  لوئیز نیازی به نگرانی در مورد رفع علاقه‌اش به تنیس ندارد.

از این گذشته او یک زمین تنیس باور نکردنی دارد که در آویوا اولین بار در نوع خود ساخته شده که او و مهمانانش می‌توانند در آن بازی کنند.

با 20 متر طول و 10 متر عرض، محوطه‌ی با ارتفاع 6.65 متر که فقط برای تنیس نیست، همانطور که طراح قایق بادبانی "ریموند لانگتون" توضیح داد: "این نه تنها یک تغییر شیوه زندگی برای مالک بلکه برای خدمه است زیرا این همچنین بزرگترین سالُن ورزشی هر قایق بادبانی است."

او افزود: "خدمه به بازی با صاحب و مهمانان تشویق می‌شوند و وقتی دادگاه از پدل (تنیس) استفاده نمی‌کند می‌توانید تور را بردارید و به دور از تجهیزات ورزشی دیگر در فضای باز استفاده نمایید. این به هر حال یک سالن ورزشی است."

لوئیس که پس از اداره چندین رستوران و کلوپ شبانه از دهه 1960 میلادی میلیون‌ها دالر معامله ارزی انجام داده بیشتر سال را در قایق خود می‌گذراند.

برای رئیس تاتنهام جایی نیست که نتواند از زندگی مجلل لذت نبرد، آویوا برای کار از راه دور کاملا مناسب است.

لوئیس در مصاحبه ای با توجه به شرایط مورد نیاز خود در دفتر شناور گفت: "ارتباطات و اطلاعات برای من حیاتی است. برای کارآمد بودن من به تلفن و اینترنت قابل اعتماد احتیاج دارم اینها طی چند سال گذشته بسیار بهبود یافته است اما بسیار گران است، خیلی کند و به طور مداوم قابل اعتماد نیست."

او می‌افزاید: "آویوا بیش از یک دفتر است، بیشتر سال نیز خانه من است. بنابراین برای من آرامش کار کردن از خانه است هر کجا ممکن است آویوا در جهان باشد."

این کشتی بزرگ در "باهاما" بیشتر قرار دارد جایی که لوئیس دوازدهمین ثروتمند انگلستان روزهای خود را به عنوان تبعید مالیاتی می‌گذراند و آویوا که می‌تواند 16 مهمان را در خود جای دهد برای سبک زندگی کارائیب کاملاً مجهز است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала