Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان می‌خواهد از 5 تعویض خوب استفاده کند

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان بر روی چگونگی استفاده از قانون پنج تعویض در بازی‌های بعدی کار می‌کند تا به نفع تیمش تمام شود.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان سرمربی رئال‌مادرید به عنوان یک مربی متفکر شناخته می‌شود که در گذشته اوضاع از هم گسیخته تیمش را تغییر داد و حال مربی فرانسوی روی استفاده از قوانین جدید و امكانات جدید کار می‌کند.

 La Liga - اسپوتنیک افغانستان
بازگشت فوتبال؛ لالیگاه تعویض پنجم را اجازه داد

در 8 ماه می فیفا و هیئت مدیره بین المللی فوتبال (IFAB) اقدامات خود را برای کاهش اثرات بیماری کروناویروس و عدم تمرین برای لیگ‌ها در جریان بازی‌های باقی مانده فصل اعلام نمودند. با بازگشت فوتبال به هر تیم مجاز خواهد بود از پنج تعویض استفاده کند. این قانون جدید به منظور محافظت بیشتر از بازیکنان در مقابل فشارهای جسمی پس از بازگشت دوباره به زمین اعمال می‌شود. این امر سبب شده تا مربیان امکاناتی را که ارائه می‌دهند ارزیابی نمایند.

زیدان و کادر فنی وی در حال حاضر بر روی نحوه استفاده از قانون جدید پنج تعویض به نفع خود کار می‌کنند. مربی فرانسوی در حالی روی این قانون کار می‌کند که وی در انجام حرکت روی نیمکت نسبتاً کند است. او در 29 بازی اولین بازی فرعی وی از دقیقه 70 انجام می‌شد. یعنی 51.72٪ بازی‌ها.

در کل زیدان 112 تغییر در این فصل انجام داده است. در شش بازی 38.15 درصد از کل بازی‌ها او به هیچ وجه تغییری ایجاد نکرده است. در دو بازی از این این تعداد مادرید به تساوی رسیده است. زیدان نسبت به آنچه در این زمینه دارد می‌خواهد از هر چیزی ممکن که با ایجاد تغییر به دست آید احساس راحتی می‌کند.

یکی دیگر از آمارهای جالب کنونی 5 تعویض زیر نظر زیدان است. این نشان می‌دهد که اگرچه ممکن است زیزو در ایجاد تغییرات کند باشد ولی وقتی اوضاع به شکلی که او دوست دارد پیش نمی‌رود وی حاضر است تیمش را به طور کامل تغییر دهد. یک نمونه بارز در دربی مقابل اتلتیکو است. نیمه اول بازی 0-0 بود. وی کروس را از کار انداخت و ایسکو را تغییر داد و لوکاس وازکز و وینیسیوس را تغییر داد. آنها با ستاره برزیلی شدند و در نهایت پیروزی به دست آمد. زیدان امکانات جدیدی برای تغییر بازی از حاشیه دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала