Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زمان از سرگیری و پایان لیگ برتر روسیه مشخص شد

© Sputnik / Михаил Воскресенский /  مراجعه به بانک تصاویر لوگوی لیگ برتر روسیه
لوگوی لیگ برتر روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتحادیه فوتبال روسیه اعلام کرده است که لیگ برتر این کشور به تاریخ 21 جون از سر گرفته خواهد شد و به تاریخ 22 جولای خاتمه خواهد یافت.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های لیگ برتر روسیه که همانند سایر لیگ های فوتبال در جهان به دلیل گسترش ویروس کرونا به تعویق افتاده بود، قرار است در آینده‌ای نزدیک از سر گرفته شود.

لیگ برتر فوتبال روسیه - اسپوتنیک افغانستان
تاریخ از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روسیه مشخص شد

اتحادیه فوتبال روسیه امروز اعلام کرده است که بازی‌های باقیمانده لیگ فوتبال این کشور از تاریخ 21 جون آغاز و به تاریخ 22 جولای خاتمه خواهد یافت.

سرگی پریادکین، رییس اتحادیه فوتبال این کشور در این مورد به رسانه‌ها گفت:" خوشحالم از این‌که اعلام می‌دارم رقابت‌های لیگ در این شرایط دشوار ادامه خواهد یافت و در ماه جون آغاز خواهد شد. اما قبل از آن باید ما کارهای زیادی را انجام دهیم، مانند بازگشت بازیکنان و مربیان خارجی و آماده سازی برای مسابقات در شرایط دشوار. ما تمام تلاش خود را برای ایمن ماندن بازیکنان و مربیان انجام خواهیم داد و جای نگرانی در این مورد نیست".
وی در ادامه در مورد شیوه از سرگیری رقابت‌ها چنین گفت:" متأسفانه، بازی های باقی مانده بدون تماشاگر برگزار می شود و محدودیت‌ها برای برگزاری رویدادهای دسته جمعی با قوت خود باقی است. اما ما یقین داریم هواداران از خانه‌های‌شان علاقه خود را به باشگاه‌ها ابراز خواهند کرد".

رقابت‌های لیگ برتر روسیه با اشتراک 16 تیم و در 32 هفته برگزار می‌شود و نسبت به سایر لیگ‌های اروپایی زودتر پایان می‌یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала